הלוויתו של סמ"ר שילה סימן טוב
הלוויתו של סמ"ר שילה סימן טובצילום: מועצת שומרון

לוחם חטיבת גולני סמ"ר שילה סימן טוב ז"ל, שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6, הובא למנוחות היום (שלישי) בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה.

סימן טוב ז''ל, תושב היישוב צופים שבשומרון, הותיר אחריו הורים ושישה אחים.

אביו של סימן טוב, עוזי, ספד "שילה היה איש של נתינה והתנדבות, בחייו ובמותו הציל חיים".

אחותו רותם ספדה: "האדם שהכי אהבתי בעולם. כל חייך הסתכלת מה חסר לאחר. כל כך חיכיתי לרגע הזה שתקום מהתרדמת הכבדה שפקדה אותך ותצחק על כולנו על כך שאנחנו ממתינים ותגיד 'כולה ישנתי'. רציתי לספר לך על הטסט שלא עברתי. כנראה שהקדוש ברוך הוא רצה אותך יותר. מנעת אסון גדול יותר. תשמור עלינו מלמעלה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד בהלוויה ואמר "שילה היה מהשורה הראשונה של הנוער בשומרון. פאר הגידולים של ההתיישבות, כולו התנדבות ונתינה למען הכלל, מתנדב בעמותות לצרכים מיוחדים, כמה תרם, עבד, פעל, סחף אנשים לעשות טוב לאחרים.

"זכיתי להכירו ולשמוע עליו, גם בהקשר ההתנדבויות וגם כשחקן בליגות השומרון. החיוך, השמחה והלב הטוב שלו, הפכו אותו לאהוב על הכלל. במתינות, בנועם, באהבת ישראל, אהוב בישוב צופים ואהוב בקרב חבריו הרבים'', תיאר דגן.

איבריו של סמ"ר שילה סימן טוב הושתלו הלילה בשישה בני אדם ובכך ניצלו חייהם.

ליבו של שילה הושתל בבית החולים שיבא בחולה בן 59. כמו כן, הריאות, הכבד ואחת מכליותיו הושתלו בחולים בבית החולים בילינסון. בנוסף, כליה ואונת כבד הושתלו בילד בן 11 ובפעוטה בת שנתיים וחצי בבית החולים שניידר.

מותו של שילה נקבע אתמול בבית החולים תל השומר זאת לאחר שנפצע בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 סמוך למחלף ניצני עוז בשבוע שעבר.

בתאונה, שאירעה ביום שלישי, נהרגו גם סמל-ראשון בר יעקוביאן, וסמל-ראשון אשר טספו. תשעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, אחד באורח בינוני ושמונה באורח קל.

במהלך התאונה התנגשה משאית בשיירת כלי רכב צבאיים מסוג "האמר" שהייתה בדרכה מצפון לדרום. נהג המשאית, ערבי ממזרח ירושלים, נחקר במשטרה.