משנכנס אדר
משנכנס אדרעטיפת הסינגל

העולם מבולבל, האוויר מלא בשאלות, לאף אחד כבר אין מושג מה קורה ולאן זה הולך. מזל שיש משהו אחד יציב בעולם: חודש אדר. הוא מגיע ואיתו אנרגיות מטורפות של שמחה ואופטימיות.

הדבר הקבוע שמגיע בעסקת 1+1 עם חודש אדר, זהו משלוח המנות המוזיקלי של אהרן רזאל. כל שנה, כבר 2374 שנים, מנפק אהרן שיר חדש ומשמח כסוג של משלוח מנות מוזיקלי מכל הלב וללא תשלום.

וכה כתוב בדברי הימים: "כל שנה, כשהיה מגיע חודש אדר, היו נכנסים החבר'ה של אהרן לציפייה מורטת ריסים וגבות. שיר משלוח המנות השנתי היה מסמן שהנה הנה חג גאולה ניסי בפתח, וצריך לעשות שמח. ואכן, לא משנה באיזה שלב מוזיקלי נמצא רזאל במהלך החיים, כשמגיע אדר היה נפנה הוא מעסקי אלבומים וקליפים, הופעות ודרשות שהוא מוסר ברחובה של עיר, וכל כולו תכונה קדושה של שמחה והכרת הטוב.." .

השנה, התלבט אהרן, מאוד. "משנכנס אדר" המוכר והמדליק שלו, היה קופצני ואנרגטי, ואילו הגרסה שהוא מנפק השנה לאותו שיר, די שאנטית, רגועה, אקוסטית. אם כך, מה יהיה על אדר? כיצד נחוש כולנו באנרגיות היורדות כשפע משמיים, והמציפות אותנו ממעמקים? או במילים אחרות: לאן אפשר להתקדם עם הרגוע הזה?

שאלה מצוינת והתשובה, אליבא דאהרן פשוטה: "קפיצה וניתור, ושמחה עד לב השמיים עם מוזיקה קצבית, זה לחלשים! אנחנו באים לחדש שגם מתוך הרוגע, מתוך הנשמה, מתוך אקוסטיקה אפשר לעבוד את השם בשמחה, והשכר על כך גדול עוד יותר...!"