שרה נתניהו באירוע
שרה נתניהו באירועצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו השתתפה היום (חמישי) בהפנינג הפורים המסורתי של ארגון ״רחשי לב״ בבית החולים שיבא תל השומר, המלווה ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

נתניהו, שמתנדבת בארגון כבר קרוב לעשור, הצטרפה לילדים בעמדת היצירה, הצטלמה איתם ושמעה מהם על חוויות הפורים שלהם וההתמודדות עם המחלה.

אל נתניהו הצטרף שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי), ויחד השניים חילקו משלוחי מנות בריאים מירקות, פירות ומוצרי חלב מתוצרת ישראלית.

באירוע הפורים של ארגון "רחשי לב" שהתקיים זו השנה ה-30 ברציפות, השתתפו מאות ילדים חולי סרטן המטופלים בבתי החולים איכילוב ושיבא, ובני משפחותיהם. באירוע התקיימו, בין היתר, מופעי לוליינות, מופע אש ג'אגלינג, להטוטנות, דוכני אוכל, יצירה והופעות. על החלק האומנותי הופקד ''דוד חיים''.

אל ההפנינג הגיעו גם דמויות ושחקנים מוכרים בעולם הילדים, ששמחו את הילדים החולים, ביניהם רון שחר, גיא זוארץ, לירון רביבו, עדי הימבלוי, טילטיל, טום באום, עומרי רוטברד, לי לוי ועומר אדם.

שימי גשייד, מנכ"ל ארגון "רחשי לב", אמר "מרגש אותנו מאוד לראות את הילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן רוקדים, שמחים וצוהלים יחד עם הרופאים שמטפלים בהם. זה היום היחיד שבו רואים את המטפלים והמטופלים מחופשים יחד.

"אנחנו מייחלים ומתפללים שהכוח שהילדים קיבלו במסיבת הפורים יישאר לנו כל השנה, כי כל מה שאנחנו רוצים זה לראות את הילדים בריאים ושמחים. אנחנו ברחשי לב נלחמים בסרטן עם חיוך", הדגיש.

שר החקלאות אריאל אמר כי "אנו מעודדים את הציבור לשלב תוצרת חקלאית טרייה במשלוחי המנות לקראת חג הפורים ואני שמח על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים במטרה לשמח את הילדים עם משלוחי מנות בריאים הכוללים פירות וירקות טריים, ואני מודה לגברת שרה נתניהו ולארגון רחשי לב על פעילותם המבורכת לאורך כל השנה.

''אני קורא לכלל אזרחי ישראל: השנה מרעננים את משלוחי המנות עם פירות וירקות טריים ובריאים״, הדגיש אריאל.

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ