אבוטבול באיחוד הצלה
אבוטבול באיחוד הצלהצילום: דוברות איחוד הצלה

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הגיע אתמול (חמישי) לסיור וישיבת עבודה במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים.

ראש העיר הגיע לביקור על מנת להתרשם מקרוב מפעילות "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ, וכן כדי לעמוד על צרכי הארגון והרחבת שיתופי הפעולה עם ''איחוד הצלה'' במגוון תחומים למען תושבי העיר בית שמש.

במהלך הביקור הוצג בפני אבוטבול מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של הארגון, הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה, ומצויד במיטב הטכנולוגיות שנועדו לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך למעלה מ-4,000 מתנדבי רפואת החירום ב''איחוד הצלה''.

אבוטבול קיבל סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ ובעיר בית שמש בפרט, שם נבנה בימים אלו ''בית מתנדב'' בו יוכשרו חובשים נוספים ויתקיימו בו השתלמויות מקצועיות, ערבי גיבוש לרווחת מתנדבי הסניף ועוד.

מנכ"ל ''איחוד הצלה'' משה טיטלבוים סיכם את הביקור ואמר "עיריית בית שמש היא דוגמה חיובית לעיר אשר מחבקת ותומכת כל העת בפעילות המתנדבים כאשר כל בקשה נענית במהירות ובמקצועיות. בימים אלו אנו אף בונים כאמור את בית המתנדב בסיוע של עיריית בית שמש.

''אני רוצה להודות לראש העיר הרב משה אבוטבול ולכל צוותי אגפי העירייה על פעילותם הרבה למען הצלת חיים אין ספק כי ככל שאיחוד הצלה יגדל תושבי העיר יהיו אלו שירוויחו מכך", הדגיש.