אוהדי בית"ר ביציע
אוהדי בית"ר ביציעצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מצד אחד קבוצה שלא הפסידה מעולם במסגרת ליגת העל באצטדיונה הביתי ומי שזכתה בשנתיים האחרונות בתואר האליפות, מצד שני קבוצה שכובשת כבר 29 משחקים רצופים ומחזיקה במאזן של 54 שערי זכות. משחק העונה של ליגת העל בכדורגל הבטיח ואף קיים.

בית"ר ירושלים הגיעה אל אצטדיון טוטו טרנר שבבאר שבע הערב (ראשון) למשחק על המקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל, שני מחזורים לתום העונה הסדירה ורגע לפני המעבר לפלייאוף העליון והייתה לא רחוקה מלעשות היסטוריה.

זה התחיל בצורה אדירה עבור האורחים מהבירה שלמרות שחסרו את אנתוני וארן שנפצע בחימום בגבו היו קרובים לכבוש את השער הראשון כשהתקפה מתפרצת אחת כמעט הסתיימה בשער, אך אנטואן קונטה הצרפתי בעט את הכדור אל משקוף שערם של הדרומיים מבירת הנגב בדקה השביעית.

בדקה ה-31 הצליחה באר שבע לעשות את זה שוב ולכבוש מחצי מצב ובניגוד להלך הרוח במשחק. שוב חנן ממן, שהגיע בינואר האחרון וכבר עם ארבעה שערים בשלושה משחקים במדי האלופה מבירת הנגב היה שם עבורה ומקרוב דחק את הכדור בתום ערבוביה ברחבת בית"ר לתוך שערה ושתי הקבוצות ירדו אל הפסקת המחצית כשהאלופה מובילה שלא בצדק בתוצאה 0:1 השברירית.

אל המחצית השניה עלתה בית"ר בטירוף ועם שחקן התקפה נוסף בדמותו של החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר. בדקה ה-61 החילוף הצדיק את עצמו כשאיתי שכטר הקפטן הירושלמי היתל בהגנת המארחים וסידר לסילבסטר את שערו השני העונה במשחקו השלישי בלבד.

בית"ר ניסתה לעשות את המהפך ה-14 שלה העונה ואחד נדיר על באר שבע שלא הפסידה העונה בכל הפעמים שהובילה ראשונה, אך זה לא צלח לירושלמים ובסיום ירדו השתיים בתיקו 1:1 שמשחק בעיקר לטובת מכבי ת"א ששומרת על ראשות טבלת ליגת העל בכדורגל עם הפרש שערים עדיף.

בית"ר ובאר שבע ממשיכות לשמור על הרצפים האדירים שלהם - באר שבע שומרת על מאזן מושלם מהפסדים באצטדיונה הביתי במסגרת ליגת העל, בית"ר כובשת משחק 30 ברציפות. מאבק האליפות טרם הוכרע.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל שבכדורגל, גברה בני יהודה תל אביב על הפועל קריית שמונה בתוצאה 0:1 ובכך השלימה את תמונת הקבוצות שעלו לפלייאוף העליון כשזו תהיה שם יחד עם מכבי נתניה, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ומכבי ת"א.