וילה
וילהצילום: יח"צ

לקראת החופש הגדול : עצות שימושיות לבחירת וילות נופש

אם בעבר נהגנו לבחור לעצמנו מקומות נופש ואירוח על פי המלצות של חברים ובני משפחה, היום כבר נהוג לבחור את מקום הנופש וגם לבצע את ההזמנה באמצעות רשת האינטרנט. מעט מאוד משפחות מוצאות את הזמן לצאת את הצפון ולבחון בעצמן וילות נופש להשכרה.

הדרך להזמין וילת נופש אונליין בראש שקט מתחילה בבחירת אתר המרכז כמות גדולה של וילות יחד עם תמונות עדכניות, פירוט על כל וילה, דילים, מחירים ברורים וסרטוני וידאו. אם אתם מחפשים אתר וילות בדיוק כזה בו תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם לבחירה חכמה ונכונה של וילה לחופשת הקיץ - אתר וילה 10 הוא המתאים לכם ביותר.

אתר וילה 10

כאתר מוביל בתחום וילות הנופש בישראל מוצגות באתר וילות נופש בכל רחבי הארץ, יש באתר מעל 100 וילות לבחירה. קבלת המידע באתר וביצוע הזמנות אינה כרוכה בכל תשלום של עמלה. האתר מאפשר סינון מהיר של הווילות באתר בהתאם למספר החדרים במתחם, אטרקציות מיוחדות, מחירים, מיקום, התאמה של הווילה לאירוח משפחות עם ילדים/זוגות/אירועים/קבוצות. לחיצת כפתור אחת פשוטה תציג בפניכם רשימה מלאה של כל הווילות באתר שמתאימות לאירוח דתי מסורתי.

על מנת לסייע לכם לבחור נכון וילה שמתאימה לכם וגם מתאימה לתקציב שלכם, אתר וילה 10 מציג כל וילה באתר יחד עם מחירים ברורים לאירוח בסופ"ש ולאירוח באמצע השבוע. דילים מיוחדים המתפרסמים באתר יאפשרו לכם למצוא וילות פנויות לסופ"ש הקרוב או ברגע האחרון במחירים הטובים ביותר. אתר וילה 10 הוא המפתח לבחירה מהירה של הווילה הטובה ביותר במחיר הזול ביותר.

למה כדאי להזמין וילת נופש במקום בית מלון?

חופשות עם וילות נופש וחופשות עם בתי מלון הן שני דברים שונים לחלוטין. בעוד בתי מלון מעניקים לכם פרטיות מלאה רק בחדרים, עם וילות נופש אתם נהנים מפרטיות מלאה במתחם כולו. משמעות הדבר היא שימוש בלעדי שלכם בבריכה הפרטית בחצר, בג'קוזי, במטבח, בסלון הווילה ובחדרי הרחצה. כל עוד בחרתם לשכור את מתחם הווילה כולו לא תהיה במקום נוכחות של נופשים נוספים. הזמנת וילות נופש היא הדרך להבטיח חופשה באווירה דתית מסורתית ללא צוותי בידור רועשים בשבת וללא מוזיקה/מנגלים בשבת.

וילות נופש הן הזדמנות למתחם אירוח פרטי בו תיהנו מבריכה פרטית, עיצוב פנים יוקרתי, חדרי שינה מפנקים, מטבח מאובזר לבישול עצמי של ארוחות כשרות, חדרי רחצה, סלון ועוד. המתחם כולו יעמוד לרשותכם כך שאתם קובעים את לוח הזמנים ואת אופי האירוח. וילת נופש היא הזדמנות ליהנות מכל היתרונות של בית מלון יחד עם פרטיות של בית.

איך בוחרים נכונה וילת נופש מתאימה?

השלב הראשון לבחירת וילת נופש מתחיל בבחירה של האזור בו תרצו לטייל או להתארח. אם אתם מתכננים לטייל במסלול ספציפי כדאי למקד את חיפוש הווילה בהתאם באזור הגליל המערבי, הגליל העליון, עמק האלה, אזור אילת ועוד. אם עדיין לא בחרתם יעד לטיול כדאי להתייחס למרחק הנסיעה ולעלויות הדלק. אם מדובר בחופשה קצרה לא תרצו לבלות חלק ניכר ממנה בנהיגה.

כמה חדרי שינה דרושים לכם?

אתר וילה 10 מציע וילות נופש עם 3 חדרי שינה וגם וילות נופש עם 10 חדרי שינה. מספר חדרי השינה ברוב המקרים משפיע על המחיר, לכן לא כדאי למהר להזמין את הווילה הכי גדולה כאשר אין לכם צורך בכל חדרי השינה. ההמלצה היא על חדר שינה בעבור כל זוג או משפחה. ילדים יוכלו ללון בחדרי שינה ייעודיים לילדים הקיימים בחלק מהווילות, חדרי שינה זוגיים, מתחם גלריה המיועד ללינת ילדים. חלק מהווילות מציעות לינה לילדים על מזרנים או בפינת ישיבה נפתחת בסלון.

וילות מומלצות לקיץ

לקראת עונת הקיץ ההמלצה היא על וילות נופש עם בריכה פרטית מרעננת. חצר הנופש הפרטית של הווילה היא הזדמנות לבלות בבריכה ללא נוכחות של נופשים נוספים במתחם. החצר תכלול כמעט תמיד אטרקציות נוספות מתוך הרשימה הבאה : מיטות שיזוף, פינות ישיבה מול הנוף, שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר, שולחן כדורגל, נדנדה, ערסל, עמדת ברביקיו, ג'קוזי ספא, סאונה חמה, מתקני משחקים לילדים.

אלו אטרקציות יהיו בווילה שלכם?

הכוח לבחור בדיוק את הווילה שאתם רוצים נמצא בידיים שלכם. ככל שתקדימו לבצע את ההזמנה כך תוכלו למצוא מבחר גדול יותר של וילות פנויות בתאריך המבוקש. אתר וילה 10 מרכז מבחר וילות כך שכל אחד יוכל למצוא לפחות 4 וילות שעונות לצרכים ולציפיות שלו. מתוך אותן 4 וילות תבחרו לבסוף את הווילה המתאימה לכם ביותר ואותה תזמינו.

מה אוכלים היום?

עם מטבח מאובזר בכיריים, תנור, מקרר גדול, מיקרוגל, כלים בסיסיים, בר מים ועוד, תוכלו לבשל בהנאה את האוכל הביתי שאתם אוהבים. לקראת אירוח דתי מסורתי מוספים בעלי הווילה פלטת שבת ומיחם. אלו שמקדימים לבצע הזמנות יוכלו להזמין וילות עם הפרדת כיורים במטבח ועמדת ברביקיו בחצר שאינה מופעלת בשבת באופן קבוע. כמעט אל כל וילה תוכלו להזמין ארוחות מוכנות כשרות ועשירות.

כעת כאשר אתם יודעים איך לבחור נכון וילות נופש כל שנשאר לכם לעשות הוא להיכנס אל אתר וילה 10 ולמצוא וילה מהנה.