מרום מור
מרום מוריח"צ

אמן החושים מרום מור במופע חדש ומרהיב – חוויה בלתי נשכחת, חוויה של פעם בחיים

יש רגעים בחיים שיישארו איתנו לתמיד, יש אנשים שלעולם לא ייצאו לנו מהלב או מהראש ויש מופעים שיילוו אותנו בכל זמן ולכל מקום. אם אתם מחפשים מופע שירגש אתכם וירתק אתכם הגעתם למקום הנכון כי מופע טלפתיה בכלל ומופע טלפתיה עם מרום מור בפרט זו הדרך הבטוחה להגיע לתחושות שטרם הכרתם. המופע מתאים לכל האנשים, לכל הגילאים ולכל האירועים- לא משנה אם האירוע הקרוב שלכם הוא בר מצווה לילד, אירוע גיבוש לעובדי החברה או אפילו מסיבת יום הולדת מצומצמת אתם הולכים להתרגש כמו שהרבה זמן לא התרגשתם.

מרום מור כובש את העולם
אחרי שכבר הופיע באנגליה, ארצות הברית, קנדה, תאילנד, ספרד ועוד מדינות רבות אחרות ברחבי העולם אתם יכולים ליהנות מהמופע המטורף של מרום מור גם בארץ הקודש. אם אורי גלר הגדול אומר עליך שאתם הדבר הגדול הבא בתחום סביר להניח שיש בך משהו ואם המאמן הישראלי המצליח ביותר בכל הזמנים, אברהם גרנט אומר "לא הצלחתי להאמין לזה עד שראיתי, זה בלתי נתפס" כנראה שכדאי לכם להגיע למופע. מופע חושים הוא הדרך שלכם לאבד כיוון, להרגיש שאתם בעולם אחר לגמרי ולשכוח לכמה רגעים מי אתם ומה אתם, אם אתם לא מפחדים לאבד שליטה המופע של אמן על חושי הוא בדיוק המופע המתאים עבורכם.

להזמנת המופע של מרום מור – לחצו כאן

אז מה בעצם קורה במופע
במהלך המופע מרום מור, בכישרון רב ובעזרת כריזמה סוחפת במיוחד למעשה גורם לכם לאבד שליטה כאשר גם האנשים שפחות מאמינים תחילה בקסמים או שליטה במחשבות הופכים למרותקים ושוברים את הראש כיצד הוא עושה את זה. האם אתם חושבים שיש מישהו בעולם הזה שמסוגל לגרום לכם לשכוח את השמות של הילדים שלכם? האם יש מישהו שקורא שורות אלו שיכול לדמיין שהוא אי פעם ישכח איך סופרים עד 10? האם יש מישהו בקהל שרואה את עצמו מנסה להגיד את השם של עצמו ופשוט לא מצליח במשימה הפשוטה הזו? אם אתם חושבים שזה לא הגיוני אתם בדיוק האנשים הנכונים למופע. תיהנו...

לצאת מהקופסא, להרוויח בגדול
לפעמים כולנו נהנים מהשגרה המוכרת והרגילה, אוהבים את הדברים שכולם עושים ומרגישים בטוחים לבחור במופעים נדושים. למה אנחנו עושים את זה? האם זה בגלל שאנחנו אוהבים את זה? לא בהכרח. לפעמים אנחנו פשוט פוחדים לצאת לרגע מהמחשבה המקובעת, לצאת לשנייה מהקופסא ופשוט לנסות משהו אחר.

אירוע חברה או אירוע פרטי הוא חגיגה גדולה לכולם, אם אתם רוצים אירוע גדול באמת תצאו שנייה מהמקובעת ואל תבחרו מופע רגיל שכולם כבר מכירים, לכו עם הלב שלכם ובחרו עבור הנוכחים באירוע מופע שהם באמת לא ישכחו לעולם. אמן חושים מומלץ להזמין לכל אירוע ולא משנה אם מדובר באירוע שהוא רק של המשפחה שלכם או אירוע ששייך לכל העובדים בחברה שלכם- לא משנה מי הנוכחים בקהל, הם הולכים ליהנות ובגדול רק בזכות הבחירה שלכם.

אתם חלק בלתי נפרד המופע
יש הרבה מאוד מופעים מרגשים ומשמחים אבל אין הרבה מופעים שבהם אתם,הקהל למעשה שותפים מלאים למופע עצמו. במהלך המופע אתם אלו שלמעשה הופכים אותו לכל כך הגדול וכל כך מרגש, אתם זה עיקר המופע ואתם הולכים להרגיש את זה בכל שנייה של המופע. כולנו אוהבים להיות במרכז העניינים, להיות העיקר, להיות המסמר של הערב ובזכות המופע המרשים מרום מור אתם בהחלט יכולים להגשים את החלום הזה.