טעמים מגן עדן, מרקמים שנמסים בפה וניחוחות מעוררי חושים,הקישריה – להתמכר לחוויה קולינארית שלא הכרתם!

מחפשים חוויה קולינארית משובחת של מאפים ייחודיים ומרגשים ממש כמו בחבל לורן שבצרפת? אפשר לשמור את הדרכון בקופסת המסמכים ופשוט להגיע אל הקישריה שבגבעתיים, מאפיית קישים טריים בהזמנה אישית, עם 86 סוגים של קישים מטריפים, אז עלו על האופניים, קחו אוטובוס עירוני או הגיעו ברכבכם לחוויה משובחת שלא תשכחו, והפכו גם אתם לקהל הלקוחות המכורים שכל כך אוהבים להתפנק בקישריה האירופאית.

מה זאת אומרת 86 קישים??

הקישריה שמה לעצמה מטרה להיות מקום ייחודי בישראל עם מגוון שיא של קישים, כך שכל אחד יוכל לטעום בדיוק אבל בדיוק את מה שהוא אוהב, וגם כמובן, אם אתם אוהבים לחיות על הקצה, תוכלו להזמין בכל פעם שתגיעו קיש שלא טעמתם ולהתרגש כל פעם מחדש.

טריות מהאגדות!

מכירים את הסרטים שבהם עוברים ברחוב ופתאום ריח הפולש לרחוב סוחף את כל העוברים והשבים לתוך המאפייה? תשמחו לגלות שגם סרטים הופכים למציאות, עם אפייה טרייה במקום של כל הקישים אי אפשר לעמוד מול הריחות המשכרים. לא עוד קישים שיצאו מההקפאה ומוגשים על מצע סלט עייף בטעם של פעם, בקישריה כל לקוח מכל קיש לבחירתו הנאפה בו במקום עבורו! עם תנור קישים ברמה אירופאית אופים את הקישים בטמפרטורה אידיאלית של חמש מאות מעלות, כך שומרים על הפריכות של הבצק, על הערכים של הירקות באפייה הקצרה וכמובן על הזמן שאתם ממתינים...

ומה אני אעשה אם אני אתמכר?

לא צריך להצטער שהקיש נגמר, ניתן כמובן לקחת גם הביתה, אפשר לקחת קיש בודד או מספר קישים וניתן כמובן גם לבצע הזמנות לשבת חתן, בר מצווה, ימי הולדת, אירועים עסקיים, ברית ועוד...

למשפחות שיודעות לפנק ולהתפנק

מגיעים אליכם אורחים? אין צורך להתחיל לעבוד קשה, קופצים אחרי העבודה מביאים מספר קישים טעימים ומגוונים והאירוח הוא מנטל לאירוח ספונטני וכיף.

ומה אומרת השף קונדיטורית של הקישריה?

אני כל כך גאה בכל קיש שיוצא, אני מתמלאת סיפוק ואהבה כשאני רואה את המבטים של האנשים כשהקישים מוגשים להם, כשהם מריחים, נוגעים וטועמים, כשהם נהנים להעביר את המזלג בקיש ולמתוח את הגבינות, בתוך המילוי הייחודי, זה תענוג עילאי עבורי, זה הרגע שאני הכי מאושרת שבחרתי במקצוע הזה או יותר נכון שהוא בחר בי.

אז איפה?

כצנלסון 147, גבעתיים.

לאירוע אתם מוזמנים לפנות לאתר של פזית

לקישים אתם מוזמנים לפנות לאתר של קישריה