חגיגה
חגיגהצילום: יח"צ

בדרך כלל האירוע מצוין על ידי עליה לתורה בבית הכנסת המקומי והשלכת סוכריות טופי לעבר בעל השמחה. החלק המסורתי הינו ללא ספק חשוב מאוד, אך ניתן להוסיף לו רובד נוסף שיהפוך את האירוע למסיבה בלתי נשכחת בהשתתפות כל החברים והחברות. בר מצווה היא מזמן כבר אינה טכס צנוע וככל שחולף הזמן כך עולות הדרישות ויש צורך לחפש דברים חדשים ומקוריים. ישנן חברות שונות אשר מבטיחות סוגים שונים של הפעלות לבר מצווה. הרעיון הוא לגלות את החברה המשתלמת והמפתיעה ביותר.

אירוע של פעמיים בחיים

ישנם שני אירועים בחיים שבהם ראוי להשקיע זמן, אנרגיה ומחשבה. אחד מהם הוא בר המצווה. רעיונות לבר מצווה יכולים להגיע מהראש שלנו אך ניתן לפנות למומחים אשר מגיעים מוכנים ויש להם את כל מה שנחוץ על מנת להרים אירוע שלא ישכח במהרה. החל מהקישוט שיכול להתבטא בבלונים מצבעים וסוגים שונים, דוכני מזון שיספקו למוזמנים את כל מה שצריך על מנת לשבוע, צמר גפן מתוק ועוד דברים רבים ומהנים.

ואם כבר מדובר באירוע אז איך אפשר בלי תקליטן לבר מצווה שינגן את המוזיקה שתבחרו בשבילכם. תקליטן מיומן ומנוסה ידאג לאווירה הנכונה ויעלה את האירוע על דרך המלך. כדאי לבחור בחברה אשר מחזיק בכל הציוד הדרוש כולל ציוד הגברה, תאורה והקמת במה אם יש צורך. ניתן לצרף לחוויה שולחנות משחק הוקי אויר, פינג פונג וגם כדורגל.

אירוע רב נהנים

את האירוע ניתן לערוך בכל מקום ואין צורך לדאוג לכלום. חברת ההפקה תדאג להכל העיקר שתרגישו בנוח. כדאי לוודא שכל המשתתפים מסוגלים לקחת חלק פעילות ואם ישנם ילדים שמתקשים להשתלב אז מומלץ לסייע להם ולא להשאיר אותם מאחור. חשוב לוודא שהחברה מחזיקה בגל האישורים אשר מאפשרים הפעלה של מתקנים שונים בעיקר בתחום של הביטוח שלא נדע. קרנבליטו הינה חברת הפקות מקצועית אשר מארגנת פעילויות מהנות ומסעירות לתחומים שונים. בין השאר בר מצווה, ברים ואירועים עסקיים שונים. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.