'טיב טעם' בקמפיין פרובוקטיבי

רשת 'טיב טעם' המוכרת טריפות ופתוחה בשבתות מנצלת את הקרבות הפוליטיים בענייני הדת ויוצאת בקמפיין הקורא לחילונים "לממש חירותם"

מיכל לוי , כ' באדר תשע"ח

טיב טעם
טיב טעם
פלאש 90

על רקע קרבות הדת במערכת הפוליטית, חברות עסקיות בוחרות לצאת בקמפיינים שיווקיים ולנצל את המומנטום המתלהט ברחוב הישראלי.

בין החברות היא רשת 'טיב טעם' המוכרת טריפות ופתוחה בשבתות הצפויה להעלות הערב (ד') בקמפיין הקורא לחילונים "לממש חירותם".

"רשת טיב טעם תעלה הערב (7.3), טרום פסח, חג המבטא את היציאה מעבדות לחירות, בקמפיין ליברלי התומך בבחירה חופשית, כתגובה לשיח הציבורי בסוגיית השבת. וזאת כדי לאפשר לכלל הציבור, על כל מרכיבי החברה הישראלית, ליהנות מחופש הבחירה לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין, לרכוש בסופי שבוע ולבחור ליהנות לצרוך מזון כשר או לא", נמסר מהחברה.

סלוגן הקמפיין: "טיב טעם – החופש לבחור". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון שקל.

"טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב- תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו וטיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע", מבהיר עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם.