טכנולוגיה חכמה
טכנולוגיה חכמהצילום: יח"צ

אנשים רבים נהנים ממערכות משוכללות שמאפשרות להם לחסוך בחשמל ומבית מעוצב, כיאה לדור העתיד, כך שאפילו סופרי המדע הבדיוני לא יכלו חזות טכנולוגיה משוכללת יותר. כאשר התחום הזה הולך ומתפתח, ניתן להפוך בית רגיל לבית חכם בקלות רבה יותר, ולאפשר לדיירי הבית להתנהל בביתם בקלות ולחסוך בזמן.

שקעי החשמל שעושים את כל ההבדל

אחד הרכיבים המבדילים בין בית רגיל לבית חכם הוא שקעי חשמל מעוצבים. מדובר לא רק בשקעים אסטטיים למראה המתאימים לכל בית מודרני, אלא גם בשקעים שימושיים ביותר. אלה כמה יתרונות בולטים שניתן להפיק משקעים אלה:

  • השקע החכם מבוסס על גלי Z-Wave הפועלים בתדירות נמוכה יותר מה-Wi-Fi. כך ניתן לשלוט במכשירי החשמל באמצעות הטלפון הסלולרי, ועדיין ליהנות מגלישה אלחוטית באינטרנט.
  • שולטים מכל מקום – אל שקעי החשמל המשוכללים ניתן לחבר כל מכשיר חשמלי ולשלוט בהם בכל עת, גם אם אתם לא נמצאים בבית.
  • התקנה ידידותית למשתמש – חיבור שקעי החשמל אל האפליקציה של הטלפון הסלולרי פשוט: יש צורך להוריד את האפליקציה למכשיר, להכניס את ה-pluger לשקע החשמלי וללחוץ עליו ארוכות. בסיום התהליך יש להזין את שם המשתמש והסיסמה של הראוטר בבית.
  • פעולה אוטומטית – השקעים מאפשרים להגדיר הדלקה וכיבוי אוטומטיים. מתאים במיוחד לשומרי שבת ולאנשים המעוניינים לנוח בסופו של יום מעייף מבלי לדאוג לכיבוי אורות.

התקנת מערכות בית חכם מעולם לא הייתה פשוטה יותר

ממבט ראשון, נדמה לדיירים כי התקנה של בית חכם אורכת במשך שעות ודורשת פירוק של כל התשתיות. אך בזכות השירותים של חברת Homeetec ההפך הוא הנכון. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות בתחום מערכות בית חכם. התקנת המערכות נעשית תוך ביצוע כמה פעולות קצרות בזמן קצר, ללא צורך בהעברת חוטי תקשורת והריסת התשתית הביתית ובמחירים הוגנים. כך שאם נמאס לכם מחוטי החשמל של השקע הרגיל הפזורים בכל מקום ואתם מעוניינים להעניק לבית שלכם מראה אסתטי יותר, ואם אתם רוצים לשלוט באופן מלא בכל מכשירי החשמל הקיימים בביתכם, זה הזמן לקרוא למקצוענים.