היום המיוחד
היום המיוחדצילום: יח"צ

שמלה כזאת חייבת להיות לא רק לפי טעמה אלא גם לפי המידות ומבנה הגוף שלה ולהחמיא לה. כדי למצוא את השמלה שנוחה ויפה לך חשובה מאוד לא רק העין העיצובית של מעצבת השמלות, אלא גם התקשורת והתחושה שלך כאשר את יחד עם המעצבת, בוחרת את הדגם שאת אוהבת. תיק העבודות של כל מעצבת יראה לך בדיוק מהו הכיוון שלה ומהן היכולות שלה, אבל מומלץ לבדוק גם את היכולת שלך להעביר לה את הרעיונות שלך ואת הנכונות שלה למצוא מה שאת שאוהבת ולהתאים לך.

שמלה יפה לכלה הצפונית

בעיר הצפונית תוכלי למצוא מעצבות רבות כמובן, ואת תבדקי בדיוק את מי שמתאימה לך מכל הבחינות. כשאת מנסה למצוא שמלות כלה בחיפה בדקי את תיק העבודות שמצולם ומוצג באתר שלה, שאלי חברות וקבלי המלצות על היחס ובדקי כמובן גם את המחירים. תמיד תוכלי למצוא מה שנוח לך אבל אל תשכחי שמה שהכי חשוב הוא לבדוק גם אם השמלה היא באמת מה שאת רוצה ללבוש ביום החתונה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחור מתוכן ולכן חשוב לבדוק התאמה מוחלטת לרצונות שלך. החלום שלך איך להיראות ביום החתונה שלך הוא זה שקובע.

יום כיף בסלון כלות

באזור הצפון יש לא מעט מקומות שבהם תוכלי לבחור את שמלת הכלה שלך. סלון כלות בצפון מציע היום חוויה שלמה ולא רק עיצוב שמלות. זהו מקום נחמד שבו את יכולה לשבת בנינוחות, לבחור לך את הבגדים לחופה וגם לאחריה, כשתרצי לרקוד ולאכול, וכדאי שתבחרי גם במי שנותנת לך את ההרגשה הנוחה והנעימה שמותר לך לבחור מה שהכי טוב לך. כל זה, יחד עם הכישרון והמיומנות לעצב שמלות כלה, תוכלי למצוא אצל ולרי שמלות כלה, שמתמחה בדיוק במציאת השמלה האידיאלית לכל כלה. תוכלי לקבל אצלה אוזן קשבת, יחס חם ומבין וביחד תוכלו למצוא את הדגם שהכי מחמיא לך ומציג אותך במיטבך בערב החופה.