הרב שפירא: יאיר לפיד תוקף את כל הרבנים

הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן, הגיב לסערה התקשורתית בעקבות דברים שאמר בועידת האיחוד הלאומי, "אנחנו מאמינים ובריאים, ויש חולי שהולך ומשתלט. המדינה נהיית להט"ביסטן".

בראיון בלעדי שהעניק לאמיר איבגי בתכנית "היום הזה" בערוץ 20 תקף את ח"כ יאיר לפיד. "אשמח להגיב להצעה פוליטית שהייתה היום מאיש פוליטי שביקש להעביר אותי מתפקידי. הכוונה היא ליאיר לפיד. אני רוצה להודות לו על ההצעה הזאת".

"הטענה שאני טענתי, שיש כזאת תופעה של דתופוביה, שפיותופוביה, הוא הדגים אותה בדיוק", תקף הרב את לפיד.

לדבריו, יו"ר 'יש עתיד' "המחיש את מה שאמרתי. ברגע שרב אמר את דעתו, ואני אמרתי שהחולי הוא שלא נותנים לנו לדבר וישר אומרים שאנחנו הומופובים. כי במצע של 'האיחוד הלאומי' שעליו נתבקשתי לדבר כתוב שאנחנו לא נוגעים באף אחד במה שהוא עושה בביתו. אבל אנחנו מחנכים ומכוונים למשפחה של אבא, אמא וילדים. המשפחה היהודית, מאז ומעולם".

"כשאני פתחתי את פי להסביר את התופעה הזאת, מיד ההצעה הייתה להעביר אותי ממשרתי. כלומר, מישהו מנסה להלך עליי אימים, לסתום את פי. אבל זה לא עליי, אני רק נציג".

הרב שפירא הוסיף, "כשהוא מאיים עליי, הוא אומר לכל השאר: 'אם מישהו מכם יפתח את הפה אי פעם, אנחנו נעשה לו את המעשה הזה. אנחנו מיד נעוט עליו אנחנו מיד נערער את כסאו, היזהרו. תיזהרו, הישמרו והיזהרו'. אף על פי שהוא יודע שלהעביר אותי ממשרתי הוא כנראה לא יוכל. זה לא תוכן הדברים, הוא בכלל לא כיוון אליי".

"אני לא הכתובת שלו. הכתובת שלו זה כל הרבנים וכל האנשים שרוצים להמשיך את תורת משה ואת היהדות המסורתית מאז ומעולם. הוא רוצה לאיים עלינו, שלא נדבר, רק מה שכשר בעיניו", סיכם הרב.