עיצוב פנים
עיצוב פניםצילום: יח"צ

את הקו החמקמק הזה ניתן לייצר על ידי פניה לאדם מקצועי אשר עוסק תחום עיצוב פנים. מעצבי פנים מיומנים יודעים בדיוק מה צריך לבצע בשטח על מנת להביא להרגשה הנכונה ולקיום של הבנה בין הרהיטים השונים, הצבעים והטקסטורות. בעלום העיצוב קיימים רבדים שונים אשר לעיתים מושפעים מתקופה זו או אחרת. בסופו שלח דבר לכל אחד יש את הסגנון אשר הוא נמשך אליו. מומלץ לפנות למעצב איכותי שיבצע את העבודה בהתאם לתחושה שהוא יקבל ממכם.

עיצוב פנים

מעצבים מובילים מחזיקים בדרך כלל סטודיו לעיצוב פנים שבו הם עובדים, מתכננים ומציגים את העבודות שלהם ללקוחות פוטנציאליים. הסטודיו הוא המקום שבו נפגשים עם המעצב ושל גם זורמים כל הרעיונות שבסופו של דבר אחד מהם יקרום עור וגידים ויהפוך למציאות. בעיצוב קיימים מספר חוקים אשר מאפשרים לו להמשיך להתקיים. הפרקטיקה היא חשובה המאוד ולא כל דבר שחולמים עליו ניתן לביצוע. תפקידו של המעצב הוא גם להוריד את הלקוח אל קרקע המציאות ולסבר את אוזניו במה שניתן לביצוע.

עיצוב פנים מודרני הוא אחד הטרנדים הרווחים בשנים האחרונות ורבים נוהים בעקבותיו. מדובר על עיצוב שקט ומתקדם שמטרתו להביא לתחושה של חלל גדול ומאוורר. השימוש בקווים ישרים מקל על העין ומאפשר מנוחה ורגיעה. מעצבים מקצועיים לומדים כל הזמן ולא נשארים מאחור. טרנדים עשויים לחלוף כמו שהם באו ולכן כדאי לחשוב היטב מה יתאים לנו ולא להיגרר אחר אופנה זו או אחרת. אחד היתרונות בעיצוב מודרני הוא שניתן לשלב אותו באלמנטים אחרים שאינם מודרניים ועדיין זה יראה נפלא. לדוגמא אפשר להשתמש במוטיבים כפריים של עץ שישתלבו נהדר עם העיצוב המודרני.

תאורה

חלק חשוב ומכובד בעיצוב היא התאורה. אפשר לשחק עם התאורה במיליון דרכים אך רצוי להיעזר במעצב מקצועי שזוהי עבודתו. תאורה נכונה תסייע ליצור אווירה נוחה. חיה אלנברג הינה מעצבת פנים מקצועית ומנוסה שמציעה תכנון, עיצוב וכל דבר אשר כרוך בשינו חלל הבית או המשרד. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף.