שילוט
שילוטצילום: יח"צ

שלטים נמצאים למעשה בכל מקום וברב המקרים יהיה מדובר על שלט אפור, דהוי ומכוסה באבק שבקושי ניתן לשים לב אליו. לשילוט נכון יש ערך רב, בעיקר כאשר מדובר על עסק בתחילת דרכו. התאמת השלט עדיף שהיא תעשה על ידי אנשים מקצועיים אשר מבינים בתחום השילוט. בחירת הצבעים, גודל האותיות, השימוש בפונט המתאים וגודל השלט באופן כללי מחייבים חשיבה לעומק ותלויים במספר גורמים חשובים.

מכוונים אל היעד

כל בעל עסק היה רוצה שיותר אנשים יכירו אותו ויבקרו בעסק שלו. ניתן לפרסם את העסק בדרכים שונות, בעיתונות, בפלאיירים, ברשת האינטרנט וכדומה. אך אין דבר שמשתווה לשלט שניצב במיקום אסטרטגי, מסמן ומוביל את הלקוחות הפוטנציאליים היישר אל היעד. שלט לעסק יכול להיות מעוצב באופן פשוט וברור מעל פתח החנות. אם העסק פעיל גם בשעות החשכה אז תאורה היא הכרח המציאות שכן אף אחד לא יבחין בשלט כאשר הערב יורד. ככל שמדובר ברשת גדולה או בכניסה לעיר אז סביר להניח שנזדקק לשלט גדול יותר שעושי מחומרים עמידים ואיכותיים.

שלטים אשר מבצעים את עבודתם יהיו ברורים. שלט אשר אמור להיות מוצב תחת כיפת השמיים צריך להיות עמיד לפגעי מזג האוויר, לעומת שלטים שמוצבים בתוך מבנים שיכולים להיות יותר פשוטים ופחות מסיביים.

סוגים של שלטים

ישנו הבדל מהותי בין שילוט למשרד אשר חייב להיות מוצב במיקום אסטרטגי כך שכל מי שמתקרב יבחין בו, לבין שילוט אשר מבשר על כניסה לעיר גדולה או מתחם קניות עצום. חברה רצינית שעוסקת בתחום השילוט תדע להתאים את השלט הנכון מכל הבחינות כך שהוא ישרת בדיוק את המטרה שלשמה הוא יוצר. מגוון החומרים שהם משתמשים בשלטים הוא אדיר כך שאפשר לייצר אותיות, סלוגנים וצורות בכל גודל ובכל צורה. חשוב לוודא שהשלט נבנה אך ורק מחומרים איכותיים וכמובן שהוא מחוזק ויציב למקומו. עידן חדש בשילוט הציעה פתרונות עיצוביים מגוונים שכוללים עיצוב גרפי, מתקני תצוגה, מפרט טכני ועוד דברים רבים.