קלינגר. עונה חלומית
קלינגר. עונה חלומיתצילום: פלאש 90

עדיין בתמונת האליפות. קצת יותר מ-5 שנים עברו מאז הפועל חיפה ניצחה בביתה את מ.ס אשדוד במסגרת ליגת העל שבכדורגל.

הערב (מוצאי שבת), במשחק שנפתח באיחור בשל מחאת הקוונים, באצטדיונם הביתי, אצטדיון סמי עופר הצליחו החיפאים לעשות זאת שוב למרות יכולת רעה וחלשה.

האדומים מהכרמל שהעפילו אל חצי גמר גביע המדינה בכדורגל על חשבונה של היריבה העירונית המתרסקת מכבי, והוגרלו בשלב החצי מול הפועל רעננה הקטנה במשחק שיתקיים באצטדיונם הביתי שבחיפה, צברו הערב 3 נקודות חשובות כשניצחו בתוצאה 0:1 את מ.ס אשדוד משער עצמי בדקה ה-93 במשחק האחרון שלהם בעונה הסדירה.

רגע לפני שיוצאים לדרך משחקי הפלייאוף העליון, הפועל חיפה עדיין בתמונת האליפות כשהם במרחק נגיעה מהמקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל וממשיכים את העונה החלומית שלהם.

זה זמן רב שהפועל חיפה לא מציגה יכולת גבוהה למדי למעט משחק הדרבי האחרון בו הביסה את היריבה העירונית בתוצאה 0:3. מזל גדול, אופי רב ושוער אחד מעל כולם הביאו את האדומים מהכרמל לסגור את העונה הסדירה של ליגת העל בכדורגל עם 52 נקודות, בדומה למכבי ת"א לה משחק חסר.

הערב המזל הגדול של החיפאים הגיעה בדמות שער עצמי של יובל יעקובוביץ' בדקה ה-93 במסגרת המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה בליגת העל. כאמור, את עיקר התודות צריכים בחיפה להביע לשוערם שטקוס כש-13 מ-15 הניצחונות שלהם ללא שער חובה. שוער שווה אליפות.

מי שנצמדה להפועל חיפה זו מכבי נתניה שסיימה גם היא הערב את משחקיה במסגרת העונה הסדירה של עונת 2017/18 בליגת העל שבכדורגל עם ניצחון ו-3 נקודות. היהלומים ניצחו את בני יהודה תל אביב גם כן בתוצאה 0:1, והתבססה במקום החמישי בטבלת ליגת העל שבכדורגל.