חידוש רהיטים
חידוש רהיטיםצילום: יח"צ

בבית ממוצע ישנם לפחות שניים שלושה רהיטים אשר ירשתם מההורים או שקניתם בשוק מציאות ואתם אוהבים אותם וקשורים אליהם סנטימנטלית. באופן כללי רהיט יכול להחזיק זמן רב אך ניתן גם לשנות אותו ולשדרג אותו לחלוטין על ידי הוספת צבע, תיקונים קלים ועוד דברים נוספים. כל רהיט, גם אם אספתם אותו ברחוב ניתן לחידוש וצביעה. על מנת להביא לתוצאה איכותית כדאי לפנות לבעל מקצוע אשר יש לו את הידע, הציוד והניסיון לביצועה.

רהיט בראש

בעלי מקצוע בתחום שיפוץ רהיטים הם הפתרון למי שמעוניין לשדרג רהיט ישן או להחזיר את הכיסאות של סבתא למצבם המקורי. חידוש רהיטים הוא אמנות שלא כל אחד יכול תעסוק בו וכדאי לפנות רק למי שמנוסה בתחום. מדובר על תחום שמתחיל במקום מסוים ולא נגמר. היתרונות הם רבים וכדאי לדעת אותם לפני שהולכים לקנות רהיטים חדשים או זורקים את הישנים מהבית:

  • חסכון בעלויות הוא ניכר כאשר מדובר על צביעת רהיטים. רהיטים חדשים יעלו כסף רב וגם ישנו צורך להתאים אותם ולשלב אותם בחדרי הבית.
  • התהליך הוא מהיר מאוד ולכן כדאי מאוד. קניית רהיטים היא משימה ערוכה ומורכבת שכרוכה בהגעה לחנויות, הובלה, פירוק והרכבה.
  • על ידי חידוש של הרהיטים ניתן ליצור עיצוב מחדש של הבית ולשנות את האווירה לנעימה יותר ומרגשת.
  • אנשים אשר מחוברים לעבר ייהנו לראות כיצד בוראים בעבורם רהיטים אשר יזכירו להם את הילדות ואת בית ההורים.
  • הצביעה נעשית על ידי חומרים אשר אינם מזיקים לסביבה כך שאין כל צורך לחשוש.
  • ישנו מגוון של צבעים אשר ניתן לעשות בהם שימוש ולא צריך למהר בהחלטה.

טיפים לצביעה איכותית

אם כבר החלטתם ללכת על צביעת רהיטים, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום. לא כל צבע שנראה לכם יפה בדמיון יתאים לעיצוב של הבית שלכם. יעד הינה חברת שיפוצים כללית אשר מציעה שירותים שונים כמו תיקון רהיטים, נגרות, שיפוץ מטבחים, צביעת רהיטים, אינסטלציה, ועוד דברים רבים. פנו לקבלת מידע נוסף.