מחבלי חמאס
מחבלי חמאסצילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90

מוצטפא אל-צואף, בעל טור בביטאון חמאס אל-רסאלה, קרא לחידוש פיגועי ההתאבדות. זאת במסגרת מוסף מיוחד לציון 22 שנה לפיגועי ההתאבדות של שנת 96'.

חוקרי ממר"י מציינים כי המוסף המיוחד על פיגועי ההתאבדות של שנת 1996 שהופיע באתר הרשמי של גדודי עז אל-דין אל-קסאם, כלל שתי כתבות ארוכות שבהן המחבל חסן סלאמה – מפקד בגדודי עז אל-דין אל-קסאם שהוביל את הפיגועים – מתאר באופן מפורט כיצד תוכננו ובוצעו הפיגועים, כולל גיוס הפעילים למשימות התאבדות.

במאמרו תהה אל צואף "האם אנו ניצבים לקראת פעולות דומות לאותן הפעולות שביצע המפקד האסיר חסן סלאמה? האם הפרסום של גדודי עז אל-דין אל-קסאם על פעולות הנקמה הקדושה הוא בעצם מתן היתר לגיבורי הגדה המערבית להתחיל לבצע פעולות דומות? האם הפרסום הזה של אל-קסאם אודות פעולות הנקמה הקדושה הוא מילת הקוד שבעקבותיהן נהיה עדים לפיגוע התאבדות ראשון, דוגמת אלה שזעזעו את ישראל והכריחו אותה לחשוב מחדש היטב לגבי היחס לאסירים ולאנשי ההתנגדות...?".

עוד כתב: "הכיבוש הציוני הוא פושע, ועם הפושעים צריך לנהוג רק בתקיפות והמשמעות היא ביצוע פעולות התאבדות נגד כל מה שהוא ציוני. מי שטוען כי ישראל היא חברה אזרחית ושהחוק הבין-לאומי עומד בסתירה לפעולות התאבדות נגד אזרחים, נשיב לו: איפה היה החוק הבינלאומי כאשר מוחמד אבו ח'דיר נחטף, עונה ונרצח? או כשמשפחת דואבשה נשרפה? היכן היה החוק הבין-לאומי כשעבד אל-פתאח אל-שריף (המחבל שנורה בידי אלאור עזריה) הוצא להורג בחברון? והיכן הוא היה כאשר השהיד יאסין אל-סראדיח הוצא להורג? האם זו חברה אזרחית או שזו חברה שלכל אחד בה יש נשק?...".