זאת האמת
זאת האמתצילום: יח"צ

היא לא תמיד רצויה ולכן לעיתים היא מסתתרת מאחורי אטימת עיניים והכחשה רצינית. ישנם אנשים שמעדיפים לחיות לצד השקר, משום שכך הם לא נאלצים להתעמת עם האמת ולבצע שינויים נדרשים. לעומתם, ישנם אחרים שהגיעו להם מים עד נפש, הם אוזרים את האומץ ובוחרים להתמודד.

מיומנו של חוקר

ההתמודדות הזו מתרחשת בעקבות עבודתו הנאמנה של החוקר הפרטי. ישנם מגוון תחומי חקירות פרטיות הנערכות על דרך קבע. אלו מספר דוגמאות בולטות לכל מה שמתרחש מאחורי השטח –

  • חשש מפני בגידה רומנטית – כאשר מתעורר החשד לבגידה הכואבת, בין אם מדובר בבגידה חד פעמית, רומן מתמשך או רומן סייבר, החוקר מנהל חקירה דיסקרטית ומהימנה. מטרתו של החוקר היא לאשש או להפריך את החשדות. כדי שהחקירה תתבצע נאמנה, על החוקר להיות מנוסה ובקיא בשיטות הריגול והמעקב כדי לבצע חקירה שאינה עוברת על החוק ולמצוא תיעוד והוכחות מהימנות, שניתן יהיה להציגן בעת הצורך בבית הדין או בבית המשפט.
  • איתור אנשים – לעיתים, המציאות עולה על כל תרחיש או תסריט דמיוני או טלוויזיוני. כאשר אנשים הופכים לנעדרים ונראה שעקבותיהם נעלמו מעל פני האדמה, החוקר נכנס לתמונה ומתחיל להתחקות אחר עקבותיהם, בחקירות שעלולות להסתעף ולהתרחב מארץ ישראל הקטנה למדינות וליבשות נוספות.
  • חשש מפני מעקב – ייתכן שמצאתם את עצמכם תוהים אם הפרנויה שלכם היא זו שרודפת ועוקבת אחריכם, או שמא באמת נפלתם למעקב ולהאזנה. במקרה כזה, החוקר יערוך חגירה נגדית וישתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לחשוף ולגלות מצלמות והאזנות סמויות. ממצאי החקירה יוכלו לשמש אתכם כדי למצות את הדין עם האנשים.

אמת חקירות – מגישים לכם את האמת!

מחפשים שירותי חוקר פרטי במרכז? משרד החקירות, אמת חקירות, יוכל לסייע לכם להתחקות אחר האמת. ברישיון משרד המשפטים, משרד החקירות מבצע מגוון חקירות אזרחיות עבור לקוחות במגזר הפרטי והעסקי, בארץ ובחוץ לארץ. צוות החוקרים של המשרד נבחר בקפידה תוך הקפדה על דגשי מיומנות, מקצועיות ואמינות. כלל החוקרים הינם יוצאי יחידות ביטחון מיוחדות.