שיווק העתיקה: מהמחסן לבית - אונליין

לפני החגים, ולא רק, רבים מבלים שעות ארוכות בקניות מוצרי החג. ריימונד כהן, סמנכ"ל רכש, שיווק העתיקה, מציע דרך לחסוך זמן יקר.

שיווק העתיקה מציעה ללקוחות לעשות את הקניות באתר האינטרנט ולקבל את המוצרים עד הבית בלי לחכות שעות בתורים ובחיפוש חניה ובלי לבזבז דלק, "אנשים שעושים קניות מהבית חוסכים זמן, חוסכים דלק, לא עומדים בתורים והרעיון הוא לעשות הזמנה דרך המחשב ולקבל מוכן בצורה טובה עד הבית. אנחנו מבינים שהזמן של אנשים יקר וחשוב".

להתחלת קנייה בשיווק העתיקה לחצו כאן

בביקור באתר ובמחסן של שיווק העתיקה ניתן לראות את כל המוצרים שנמצאים בכל מרכול רגיל, פירות וירקות, בשר, מותרי חלב, חטיפים, כלים חד פעמיים, מוצרי יסוד וכו' והכל מחולק באתר לפי קטגוריות.

כהן מספר כי הכל החל בסמטאות הצרות בין חומות העיר העתיקה, "המיזם התחיל אצל אלי שקד שגר בכפר התימנים, הוא זיהה שקניות עבור תושבי העיר העתיקה הפכו לסיוט שגזלו המון זמן מידי שבוע. רבים מהם נאלצו לחזור אחרי הקניות באוטובוסים או ברכב וסחבו את המוצרים עד הבית מרחק ארוך בגלל הסמטאות הצרות. נתנו להם סל כולל ומשתלם כך בן אדם עושה הזמנה מהבית ומקבל הכל עד הבית בצורה מסודרת בתוך יום".

בשיווק עתיקה לא רק שהמגיעים ליהודה ושומרון, אלא מצהירים כי המתיישבים הם הלקוחות המרכזיים, "קהל היעד שלנו זה ההתיישבות בירושלים, כל העיר העתיקה - הרובע היהודי, הנוצרי המוסלמי וכו' - כל ההתיישבות בבנימין, מזרח בנימין וגוש עציון וגם בבקעה יש כבר יישובים שאנחנו עובדים איתם", מספר כהן.

"החזון שלנו זה להגיע לכל בית בהתיישבות: בירושלים, באזור יהודה ושומרון, בבנימין, בבקעה, בגוש עציון, בקרית ארבע ובדרום הר חברון".