התאמה אישית
התאמה אישיתצילום:pixabay

כל אירוע חגיגי הופך לסיוט של ממש, שכן בחנויות הבגדים מוצעות מידות בלתי מתאימות. לא אחת קורה שבסופו של דבר מסתפקת האישה בשמלה צנועה ושחורה, גם אם היא רוצה להיות מסמר הערב בחתונה של חברה שמתחתנת. למרבה המזל, מעצב בגדים איכותי מציע שמלות בהתאמה אישית לנשים מלאות, מתוך כוונה להבליט את היופי הטבעי שלהן.

איזו שמלה מתאימה לך

יש לך אירוע מרגש בקרוב, וכן זו ההזדמנות שלך לא רק לשמוח בשמחתו של האח שחוגג בר מצווה או בשמחתם של זוג חברים שמתחתנים, אלא גם להראות לכולם כמה את יפה. אמת, מעצב שמלות ערב הוא שמתאים עבורך את השמלה, אך אין זה אומר שלא יכולה להיות לך דעה בנושא. תוכלי לשתף אותו ולתפור את השמלה של חלומותייך. ראשית, בחרי את הצבע המתאים לך. אל תלכי לפי האמרה הגורסת כי שחור מרזה, מכיוון שלא הצבע של השמלה מעניק לך ראה הרזה יותר, אלא דווקא הגזרה של השמלה. אז אם אמרו לך פעם שכחול בהיר מחמיא לעינייך, אולי כדאי לך לתפור שמלה בצבע זה.

שנית, את מכירה את עצמך טוב יותר מכל אחד אחר ויודעת מה הסגנון שלך. זה יכול להיות סגנון קלסי המזכיר את שנות ה-70 או ה-80 של המאה הקודמת, שגנות אלגנטי בעל מראה ייצוגי או שמלה מודרנית ומקורית שתקצור מחמאות רבות במהלך האירוע.

אוברול – למי שלא מוכנה לוותר על מכנסיים

אוברול לערב נועד לשבור את הדעה הרווחת שלפיה האישה צריכה לבוא בשמלת ערב לאירוע. אכן, אפשר להופיע באירוע כשאת לבושה באוברול משגע המעניק לך מראה אוריינטלי מקורי ולעורר קנאה בלב לובשות השמלות. ואם לא די בכך, הרי שהאוברול תורם רבות למראה הגזרה שלך. קיימים סוגים רבים ושונים של אוברולים: שחורים-לבנים, שחורים סולידיים, כחולים-כהים, אוברולים קלסיים ועוד.

המעצב שהופך סינדרלה לנסיכה

יהונתן ברוש הוא מעצב אופנה מקצועי שאוהב את תחומו אהבת נפש. בסטודיו Broshline הוא מעצב את השמלה עבור כל אישה שפונה אליו, מתאים את הבגד לגזרתה הייחודית והתוצאות אינן מאחרות לבוא. הסטודיו מתאים לכל אישה שמעוניינת להיראות טוב.