ח"כ נורית קורן
ח"כ נורית קורןצילום: חזקי ברוך

ח"כ נורית קורן (הליכוד) קוראת לתביעה הצבאית לגלות רחמים ולשחרר את אלאור אזריה מהכלא.

"אני חושבת שהתביעה צריכה לרחם עליו ולא להמשיך ולעמוד בהתנגדות שלה ולהשאיר אותו כמה שיותר זמן בכלא", אומרת קורן בשיחה עם ערוץ 7.

לדבריה, אזריה ''כבר קיבל את עונשו, כל ההתנהלות של המשפט היתה בעוכריו ואני מקווה שלמרות שהתביעה לא ממליצה לשחרר אותו שוועדת החצי כן תשחרר אותו כי אנחנו נמצאים עכשיו בפתח חג הפסח, חג החירות, חג משפחתי וצריך לאפשר לו להיות יחד עם משפחתו".

ח"כ קורן מתייחסת למשבר הפוליטי סביב חוק הפטור מגיוס וסבורה שהמשבר בקואליציה היה מיותר, "אני מאמינה שבסופו של דבר השר ליברמן יביא מסמך שיתייחס לקליטה של חלק מהחיילים, הרי בסך הכל חרדים משרתים בצבא והצבא גם לא יכול לקלוט את כולם אז לבוא ולנפנף כל הזמן בשוויון זה לא עוזר.

''החוק שחוקק בכנסת הקודמת רק פגע בכך שעוד חרדים באו והתגייסו, הצבא צריך חלק מהאנשים אבל לא צריך את כולם, גם חילונים הוא לא קולט את כולם וגם נשים הוא לפעמים לא קולט כי הוא לא זקוק ולכן אני מאמינה שאנחנו נגיע למתווה שיהיה טוב לכולם. בכל מקרה אני חושבת שאם לא מתגייסים צריך לעשות שירות אזרחי למען מדינת ישראל ולמען החברה".

ח"כ קורן מקווה שהכנסת תשרוד עד סוף הקדנציה, "אני יודעת שרוב המפלגות לא רוצות בחירות, כולם רוצים להמשיך את העבודה. יכול להיות שלקראת ינואר יתחילו רחשי רקע כי כל מפלגה כולל החברות בקואליציה ירצו לבוא עם יותר הישגים לבוחרים שלהן לפני הבחירות.

''מה שבטוח - שהאופוזיציה לא רוצה בחירות, הבוקר אני קוראת בעיתון הארץ שכל בכירי המחנה הציוני עשו הכל שלא יהיו בחירות, הם יודעים מבחינתם שארבעים אחוז מחברי הכנסת לא חוזרים לכהן ואולי זה גם מטריד אותם".