תאונה בים המלח: פעוט במצב אנוש

פעוט כבן 4 נפצע בצהריים (שישי) באורח אנוש בתאונת הדרכים שאירעה בכביש 90 סמוך לים המלח. כוחות הצלה ביצעו בו פעולות החייאה.

לזירת התאונה הוזנקו מסוק מד"א ושני מסוקים צבאיים במטרה לסייע בפינוי הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

ממגן דוד אדום נמסר כי אישה כבת 30 נפצעה בתאונה באורח בינוני וסובלת מחבלות בראש ובאגן. שמונה פצועים נוספים, בהם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת ראש ושבעה קל, מפונים באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א.

פאראמדיק מד"א אייל מור יוסף סיפר, "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. מעוצמת התאונה אחד הרכבים הדרדר לשולים והיה מעבר למעקה ההפרדה. על השול בסמוך אליו שכב פעוט מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במסוק מד"א יחד עם נהגת הרכב שנלכדה וחולצה במצב בינוני כשהיא סובלת מחבלת ראש.

נהג הרכב השני שנלכד וחולץ גם הוא טופל בשטח ופונה במצב בינוני לבית החולים יחד עם הפצועים הנוספים שהיו בהכרה וסבלו מחבלות בגפיים".

הלילה נהרג צעיר כבן 20 שנהג בטרקטורון בהתנגשות עם רכב בצפון הנגב. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בתום פעולות החייאה.

אמש נהרג הולך רגל בשנות ה-40 לחייו מפגיעת אוטובוס בדרך חיל השריון סמוך לתחנה המרכזית החדשה בתל אביב. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.