לא יסתמו לנו יותר את הפהאלירן אהרון

370 אלף ישראלים עוקבים אחרי דף הפייסבוק של "הצל", יואב אליאסי, מה שהופך אותו לאחד מהמשפיעים על סדר היום התקשורתי.

בראיון מיוחד לערוץ 7 מספר אליאסי על החלטתו להזניח את קריירת המוסיקה והיצירה, לטובת פעילות הסברה סביב השעון וקידום אג'נדה לאומית במדינת ישראל.

"לאחר חטיפת שלושת הנערים הבנתי שישראל מחולקת לשניים, התל-אביבים וחובשי הכיפה", מעיד אליאסי, ''זה שרף לי את הנפש". מאז הוא החליט להקדיש את חייו לטובת אזרחי ישראל.

לאחרונה הוא הוציא שיר חדש, "הלוחם", אחרי ארבע שנים שבהן לא עסק במוסיקה. אליאסי מעלה טענות נגד גלגל''צ שלדבריו מסרבת להשמיע את הסינגל החדש רק בשל עמדותיו.

"זה לא שמסרבים לקבל אותי, הם פשוט מתעלמים, זה יותר גרוע מלסרב. אבל הם לא מתעלמים ממני אלא מתעלמים מאלפי אנשים ששולחים להם בקשה להשמיע את השיר", הוא מאשים.

לדבריו, "אם הייתי עם חולצה של 'שוברים שתיקה' יש סיכוי גבוה שהיו משמיעים את השיר. אני מקבל מאות פניות מחיילים שמבקשים לשמוע את השיר אך נענים בסירוב או בתירוצים אחרים. ההחלטה של גלגל"צ שלא להשמיע אותי היא פגיעה בדמוקרטיה הישראלית וחבל שהתחנה מתעלמת מקולות החיילים שלשמה היא קיימת''.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "השיר נבחן בישיבת הפלייליסט של גלגל"צ בתאריך ה-12 בפברואר, וכמו עשרות שירים נוספים שהגיעו באותו שבוע (ובכל שבוע) - נמצא לא מתאים לתחנה. שירים אחרים של 'הצל' עדיין משודרים בתחנה מעת לעת. כמו כן, במסגרת התכנית קולות החיילים, בה נאספות בקשות של חיילים מיחידות צה"ל שונות ומגוונות, לא הגיעה אף לא בקשה אחת להשמעת השיר הנדון''.