קול סנטר
קול סנטרצילום: יח"צ

מדובר לרוב במוקדים טלפונים, שבהם יושבים נציגים מול המחשב והטלפון, נציגים אשר עונים מדי יום לשיחות נכנסות מלקוחות או מוציאים אליהם שיחות. המוקדים הטלפונים מתבססים על מערכות מתקדמות, המאפשרות להם לבצע את עבודתם בצורה מדויקת, מהירה ויעילה מאד על מנת לספק לכל לקוח את הפתרון הנדרש לו.

שירות מצוין כמענה בהתאמה מלאה

הנעזרים בשירותי קול סנטר יכולים להיות מתחומים שונים. חברות רבות, משלבות במערך הכולל שלהן מערכות קול סנטר בבואן לעבוד באופן שוטף מול לקוחותיהן (הקבועים והמזדמנים). שירותים אלה יכולים לספק מענה מושלם לחברות המתמחות במכירות. לא משנה איזה מוצר או שירות הם מעוניינים למכור, באמצעות מוקד טלפוני הכולל את כל הכלים הטכנולוגיים הנדרשים לו, יכולות החברות לשווק את המוצר או את השירות לקהל היעד הרלוונטי וגם להציע את הפתרונות הנלווים בצורה היעילה והטובה ביותר. חברות אלו מעסיקות עובדים מקצועיים היושבים מאחורי הטלפון, עובדים המתמחים במכירות. העובדים מקבלים או מוציאים שירות לאותם לקוחות שפנו אליהם בעבר ובכך חושפים את המוצר את השירות, באמצעות הטלפון.

סוג אחר של בעלי עסקים, המשתמשים גם הם בשירותי הקול סנטר הם העסקים המספקים שירות כלשהו. בין אם זה שירות לקהל הצעיר, לקהל המבוגר, שירות בתחום הפנאי, הרפואה, התקשורת או כל תחום אחר, בעזרת המוקד עצמו יכולים הצוותים, המועסקים על ידי העסק, לענות על כל שאלה שמעלה הלקוח במהלך שיחת הטלפון ובאופן זה לתת לו מענה מדויק ושירות בהתאמה מלאה. מוקדי הקול סנטר מתאימים לעסקים המעוניינים להיות זמינים ללקוח, לעיתים אפילו זמינים עבורו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הלקוח יכול, ובמקום להגיע פיזית לאותו בית העסק, לבצע את השיחה ולקבל את השירות ואת הפתרונות הנדרשים לו. ישנן אפילו חברות, המציעות שירותים לאנשים מכל העולם. העובדה שניתן ליצור איתן קשר באמצעות המוקד עצמו מאפשרת לקהל הלקוחות, ולא משנה באיזו מדינה הם נמצאים, לקבל שירות מהיר בשיחת טלפון אחת. לעיתים הדבר מצריך כמובן מספר שיחות (כאשר המקרה מורכב יותר) ולעיתים נפטרת הבעיה בשיחה אחת.

כדאי לדעת

שירותי הקול סנטר מתבססים כאמור על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות מאד. הם כוללים מגוון של כלים, המספקים מענה לצרכיה של החברה, המשתמשת בהם. כדי ליהנות מיתרונות אלה חשוב להגדיר את צרכיה של החברה מראש כדי לבנות מערך נכון של מוקד טלפוני, העומד לרשות הלקוחות. את הדבר ניתן לעשות בעזרתן של חברות, המתמחות בפתרונות תקשורת, לרבות בקול סנטר, חברות המתאימות לכל עסק את המערכת הרלוונטית לו ואת הכלים שיתאימו לצרכיו. חברות אלו שמות דגש רב מאד על האיכות, על מידת התאמתה של המערכת וגם על מקצועיות. כדאי מאד שלא להתפשר ולפנות אך ורק לחברות, המתמחות בתחום, חברות המכירות אותו היטב.

המאמר בחסות STGמשרד פרסום