עיתונות חרדית. ארכיון
עיתונות חרדית. ארכיוןצילום: פלאש 90

סקר החשיפה לאמצעי התקשורת (TGI) במגזר החרדי מתפרסם היום (חמישי) ומספק שלל נתונים מעניינים על כוחם של כלי התקשורת המרכזיים במגזר

בגזרת הרדיו, תחנת הרדיו "קול חי" שומרת על ההובלה אך יורדת מ-26.9 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (30.2% בסקר לפני שנה) ל-24.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

תחנת רדיו 'קול ברמה' עולה מעט מ-20.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (20.1% בסקר לפני שנה) לנתון של 20.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אך נשארת במקום השני.

בגזרת העיתונות היומית רושמים כמעט כל העיתונים ירידה משמעותית בחשיפה בקרב הקוראים במגזר החרדי.

עיתון "המודיע" שומר על המקום הראשון עם 16.6 אחוזי חשיפה, אך רושם ירידה מ-18.1 אחוזים בסקר הקודם. עיתון "יתד נאמן" במקום השני עם 16.2 אחוזי חשיפה, ירידה מ-17.1 אחוזים בסקר הקודם.

עיתון "המבשר" במקום השלישי - היחיד שמתחזק - עם 13.5 אחוזי חשיפה, לעומת 11.0 אחוזים בסקר הקודם (11.1% בסקר לפני שנה).

עיתון "הפלס" של 'הפלג הירושלמי' רושם ירידה ל-11.2 אחוזי חשיפה, לעומת 13.7 אחוזים בסקר הקודם (10.4% בסקר לפני שנה).

בגזרת עיתוני סוף השבוע, העיתון "משפחה" שומר על המקום הראשון בעיתוני סוף השבוע עם 21.0 אחוזי חשיפה, זאת לעומת 21.3 אחוזים בסקר הקודם (21.1% בסקר לפני שנה). במקום השני העיתון "המודיע", עם 16.5 אחוזי חשיפה לעומת 16.8 אחוזים בסקר הקודם (18.3 בסקר לפני שנה).

העיתון "יתד נאמן" יורד ל- 14.3 אחוזי חשיפה לעומת 16.0 אחוזים בסקר הקודם (17.6% בסקר לפני שנה). עיתון "בקהילה" - מתחזק - עם 11.1 אחוזי חשיפה לעומת 8.9 אחוזים בסקר הקודם (8.0% בסקר לפני שנה). עיתון "המבשר" מתחזק גם הוא עם 8.7 אחוזי חשיפה לעומת 6.6 אחוזים בסקר הקודם (7.7% בסקר לפני שנה).

עיתון "שעה טובה" עם 1.8 אחוזי חשיפה לעומת 2.5 אחוזים בסקר הקודם (1.8% בסקר לפני שנה). עיתון "יום ליום" עם הבעלות החדשה עם 2.9 אחוזי חשיפה לעומת 3.3 אחוזים בסקר הקודם (4.5% בסקר לפני שנה). העיתון החדש של תנועת ש"ס, "הדרך", טרם נסקר בסקר הנוכחי.

בגזרת החינמונים, עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי רושם ירידה ל-41.2 אחוזי חשיפה לעומת 49.9 אחוזים בסקר הקודם (50.1% בסקר לפני שנה). עיתון "הפלס" של יום שישי יורד גם הוא ל-10.7 אחוזי חשיפה לעומת 13.6אחוזים בסקר הקודם (11.8% בסקר לפני שנה). רשת "קו עיתונות" רושמת 25.8 אחוזי חשיפה לעומת 26.1 אחוזים בסקר הקודם (24.4% בסקר לפני שנה), ואילו רשת "מרכז העניינים" עם 19.1 אחוזי חשיפה לעומת 20.1 אחוזים בסקר הקודם (25.3% בסקר לפני שנה).