מקבל בזרועות פתוחות. נתניהו וברקת
מקבל בזרועות פתוחות. נתניהו וברקתצילום: אורן בן חקון

ראש העיר ירושלים ניר ברקת נפגש הבוקר (ראשון) עם ראש הממשלה נתניהו ועדכן אותו על החלטתו להתמודד לרשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות.

ברקת אמר לנתניהו, "אדוני ראש הממשלה, לפני 16 שנים, עזבתי את כל עסקי והתמסרתי, תמורת שקל לשנה, להצלת ירושלים, העיר בה גדלתי ובה הקמתי את משפחתי. במשך עשור ויחד עם שותפים רבים, ובראשם אתה,ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוללנו מפנה היסטורי והחזרנו את ירושלים לפסים של צמיחה עם התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר".

"לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון, לא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר. כעת, החלטתי לשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי ובכוונתי לבקש את תמיכת חבריה בבחירות הקרובות", הוסיף ברקת.

לדבריו, "אבי תמיד איחל לי ולאחיי שנזכה לשרת את מדינת ישראל ללא הצורך לבקש דבר בתמורה. בכל תפקיד שהציבור יטיל עלי, אמשיך לשרת בשקל לשנה וארתום את ניסיוני וכישוריי כקצין בצנחנים, כיזם הייטק וכמי שהנהיג את העיר המרתקת והמורכבת ביותר לניהול, למען אזרחי ישראל."

נתניהו בירך את ברקת על החלטתו, "אתה יודע מה אני אומר לאנשים שהם מספיק משוגעים לעמוס על עצמם תפקידים ציבוריים, ברכותיי ותנחומיי. בעת הזאת אני אומר ברכותיי! אני שמח מאוד להמשך שיתוף הפעולה בינינו, עשינו זאת היטב בתפקידך כראש העיר ובתפקידי כראש ממשלה. ועכשיו אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, התנועה הגדולה ביותר במדינה וזאת תוספת חשובה, צריך לעשות דברים מעכשיו למען המדינה".