בן קרטר. בקרוב בבירה
בן קרטר. בקרוב בבירהצילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים

לשחזר את ההישג. בדיוק לפני שנה החתימה הפועל ירושלים את ריצ'ארד הוואל המתאזרח של הפועל ת"א, במה שלבסוף זיכה אותה בתואר אלופת המדינה בכדורסל לעונת 2016/17. שנה עברה, והפועל ירושלים ממשיכה בשלה.

היום (ראשון) הודיעו בקבוצה מהבירה על החתמתו של מתאזרח חדש לשורותיהם, הפורוורד בן קארטר בן ה-23.

קארטר הצעיר, הוא לא אחר מאשר בנו של מייק, מי ששיחק בישראל במשך 11 עונות בליגה הבכירה, בין היתר גם בהפועל ירושלים בעונת 1988/9, כמעט לפני 30 שנה. קארטר הבן מתנשא לגובה 2.03 מטרים וזה חתם בשורות האלופה מירושלים עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

קרטר הבן שיחק בעונה החולפת באוניברסיטת מישיגן סטייט, בה רשם 0.7 נקודות ו-1.2 ריבאונדים ב-8 דקות בממוצע, במה שהייתה לעונת המכללות השלישית שלו בקריירה, אחרי ששיחק בשנתיים האחרונות באורגון ואחת ב-UNLV, בה רשם 8.6 נקודות, 6.0 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-24 דקות בממוצע לפני שנתיים.

קרטר, שכאמור נולד בישראל לאביו ששיחק כאן שנים רבות מכיר את ישראל גם כספורטאי, כששיחק ביחד עם אחיו טים בנבחרת ארה"ב למכביה בשנת 2013, כאשר אביהם מייק שימש כעוזרו של ברד גרינברג, מאמן אשדוד/באר טוביה כיום. האמריקאים, בשורותיהם שיחקו אז בין היתר דניאל רובין ובריאן כהן, זכו במדליית הזהב אחרי ניצחון בגמר על ארגנטינה.

הירושלמים, שסיימו מזמן את מכסת הזרים שיכולים להחתים, מנסים לחזק את הסגל הקיים לקראת שלבי המאני-טיים. זה יספיק לאליפות שניה ברציפות?