אליעזר חייטוביץ בחיבוק נרגש עם מנכ"ל הכנסת
אליעזר חייטוביץ בחיבוק נרגש עם מנכ"ל הכנסתצילום: עלי שיח

אליעזר חייטוביץ בן ה-35 עובד במחלקת הדואר באגף התקשורת של הכנסת כבר עשר שנים. אך אליעזר איננו עובד רגיל, אליעזר סובל מתסמונת דאון ועשה דרך ארוכה עד שהגיע לתפקיד זה.

בטקס שהתקיים במעמד מנכ"ל הכנסת, זכה היום (שלישי) אליעזר באות העובד המצטיין לשנת 2017 יחד עם עובדים מצטיינים נוספים מאגפים שונים של המשכן.

על הבמה זכה אליעזר הנרגש למחמאות רבות על היותו "עובד מסור הנותן את כל כולו לעבודה, אחראי מאוד, מדבר לכולם תמיד בסבר פנים יפות כיף לעבוד אתו נחשב לעובד מוכר, וותיק, אהוב ומסור מאוד בכנסת".

אמו של אליעזר, לינדה חייטוביץ', סיפרה היום, "כשאליעזר נולד הרופאים אמרו לי שמנטלית הוא לא יעבור את גיל 5. האירוע של היום הוא ניצחון גדול ודוגמה לכל ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים - אל יאוש, תראו כמה רחוק הילד שלכם יכול להגיע. הכי רחוק".

אליעזר הוא דייר בארגון "עלי שיח" שנים רבות, במסגרת זו הוא התקדם ולמד מיומנויות עצמאות אישית רבות. הרב חיים פרקל, מייסד ויו"ר ארגון "עלי שיח", התייחס למסר הציבורי שמעבירה זכייתו של אליעזר באות, "היום הכנסת העבירה מסר ציבורי חשוב של קבלת השונה. אני כל כך שמח על ההוקרה שקיבל אליעזר מהמוסד החשוב הזה. שנים רבות שהוא עובד בכנסת במסירות רבה ואהוב על כל שוכני המשכן, אין ראוי ממנו לפרס הזה".