יואב מרדכי
יואב מרדכיצילום: דובר צה"ל

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון שצולם באוניברסיטת אל-אזהר ברצועת עזה, שבו נראים מחבלי חמאס תוקפים באלימות סטודנטים שלא שילמו ללימודים וביקשו לגשת למבחן.

מרדכי, שמסיים בחודש הבא את כהונתו כמתפ''ש, ביקש לתאר בפני ערביי עזה את סדר העדיפויות של חמאס: השקעת כספים רבים בטרור במקום סיוע לסטודנטים ברצועה.

״חמאס מכה סטודנטים בלי כסף, ובמקום זה משקיע בצעדת הפאודה מיליונים - זה סדר העדיפויות של חמאס'', כתב מרדכי, ''ארגון הטרור חמאס שלח את מנגנוני הביטחון שלו להכות באלות, במכות, לירות ולזרוק רימוני הלם על סטודנטיות וסטודנטים שרצו להיכנס למבחן באוניברסיטת אל-אזהר, רק משום שלא היה להם כסף לשלם על לימודיהם.

''מנגד חמאס מממן את צעדת הפאודה במיליונים ללא שום תוצאות לעזתים'', כתב האלוף על רקע ''צעדת השיבה'' שנערכה ביום שישי ליד גדר המערכת.

לדבריו, סדרי העדיפויות של חמאס הם ברורים. ''במקום להשקיע בסטודנטים ובעתידם, חמאס משקיע במהלכים ריקים שרק יכולים להביא להסלמה ולמוות וזאת מבלי להתחשב בעזתים. חמאס משתמש בצעדה הזו כדי להסתיר את כל פשעיה, דוגמת אירועי אל-אזהר.

''בישראל אנו חוגגים את הפסח ומדברים על פרעה והעושק שלו- הפרעה שלכם בעזה הוא חמאס. חמאס הוא הפרעה שלכם'', הדגיש מתאם פעולות הממשלה בשטחים.