הרכבת הקלה בירושלים
הרכבת הקלה בירושליםצילום: יחצ

חברת סיטיפס, מפעילת הרכבת הקלה בירושלים, נערכה לקראת המוני המבקרים שמגיעים אל הבירה בימים אלו של חג הפסח.

במסגרת ההיערכות, תדירות הרכבות הותאמה לשעות הביקושים הצפויים במהלך ימי חול המועד, והתווספו רכבות בשעות הערב כך שזמן ההמתנה מתקצר והתדירות גדלה.

גם מערך השירות והבקרה נערך לסייע לציבור הנוסעים בימי חול המועד, אף יותר מהרגיל, ובמסגרת זאת הוצבו בתחנה המרכזית ובתחנות העירייה וגבעת התחמושת עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה ברכבת בשיתוף משרד התחבורה.

בנוסף, בקרי הרכבת הקלה מסייעים לנוסעים ברכישת הכרטיסים ככל שיידרש במטרה לזרז את ההליך.

כמו כן, לרגל החג, פורסמה חידת אוצר עלומה של החידונאי דן חמיצר בתחנות הרכבת הקלה, במרכז השירות ובדף הפייסבוק של חברת סיטיפס. בכל אחד מחמשת ימי חול המועד יפורסם בדף הפייסבוק ובמרכז השירות של סיטיפס רמז ויזואלי שיקל על פתרון החידה.

הנוסעים המעוניינים ברמז יוכלו לפנות לבקרי הרכבת הקלה ולקבל מהם כרטיסייה ובו הרמז היומי. בסיומו של החג יבחרו התשובות המנומקות ביותר ויחולקו פרסים שווים לזוכים.

עוזאל ותיק, מנהל השיווק והדוברות ברכבת הקלה, מסר ''אנו שמחים על הבאתו של דן חמיצר לפעילות מאתגרת ומעניינת לטובת תושבי הבירה והעולים לרגל בחג. החידה המתפרסמת לאורך נתיב הרכבת הקלה בירושלים נועדה להנעים את זמנם של הנוסעים ושל אוהבי החידות וההרפתקאות.

''הרכבת הקלה הינה נדבך מרכזי בירושלים ומהווה חלק אינטגראלי ממרקם העיר. מיום הקמת החברה אנו פועלים למען ציבור הנוסעים ותושבי ירושלים ואני משוכנע שהתאמות ותוספות השירות שאנו מבצעים במהלך פסח יקלו על הציבור וישפרו את החוויה. אני מזמין את כלל הציבור להשתתף במצוד המרתק אחר פתרון החידה וכמובן מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, חופשה נעימה ונסיעה טובה".