צפו: נהגי אוטובוס עבריינים תועדו בזמן אמת

היחידה המרכזית של אגף התנועה ביצעה בימים האחרונים פעילות אכיפה סמויה בשילוב ניידות ושוטרים סמויים תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה, במטרה לתעד נהגי אוטובוסים המבצעים עבירות תנועה.

במבצע ניתן דגש על עבירות תנועה מסכנות חיים וכן על בריונות כביש. השוטרים הסמויים התמקמו בנקודות תצפית ועלו כנוסעים תמימים לאוטובוסים בכדי לאתר את אותם נהגים המסכנים את הנוסעים ואת כלל משתמשי הדרך בכך, שאינם מרוכזים בנהיגה ומבצעים פעולות המסיחות את דעתם מהכביש.

הפעילות התפרשה על שעות ההפעלה של קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים של החברות: אגד, נתיב אקספרס, סופרבוס ואפיקים. במהלך הפעילות תועדו הנהגים מבצעים עבירות תנועה כמו: מעבר באור אדום, אי שמירה על הימין, נהיגה בחוסר זהירות ועוד עבירות נוספות.

שוטרי אגף התנועה ביצעו בדיקות לכ-100 אוטובוסים ורשמו 55 דו"חות תנועה: ל-6 נהגים נרשמו דו"חות על שימוש בנייד בזמן נהיגה. ל-8 נהגים נרשמו דו"חות על אי מתן זכות קדימה. 2 נהגים תועדו נוסעים באור אדום ונגדם נרשמו דו"חות.

מהמשטרה נמסר, "משטרת ישראל תמשיך לאכוף בנחישות ובאפס סובלנות כלפי נהגים שיבצעו עבירות תנועה שכן, להם יש אחריות גדולה על הנוסעים המבקשים להגיע למחוז חפצם בשלום".