מסיבת בת מצווה
מסיבת בת מצווהiStock

למה לעשות מסיבת בת מצווה במועדון במרכז תל אביב ולא מחוץ לעיר

בת שמגיעה לגיל 12 ורוצים לחגוג לה בת מצווה זו התרגשות גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו רוב ההורים האחרים, תרצו לעשות הכול כדי שהאירוע הזה יהיה מוצלח. מעבר לכך שעליכם להחליט האם אתם עושים את האירוע גם למשפחה או רק לחברים של הבת, כדאי יהיה לחשוב על מקום טוב שבו תוכלו לעשות את החגיגה הזאת.

בשנים האחרונות אפשר לראות שהורים רבים בוחרים באופציה של השכרת מועדון במרכז תל אביב והאמת היא, שיש לכך סיבות טובות. ראשית, אם נשווה בין האפשרות של מועדון בת מצווה במרכז תל אביב ובין האופציה של מועדון מחוץ לעיר, אנחנו נראה שלכולם יהיה הרבה יותר נוח להגיע למרכז העיר. אל תשכחו שמדובר על ילדים בני 12 וזה אומר שההורים עדיין צריכים להסיע אותם לכל מקום. משמעות הדברים היא שבבואכם לבחור את המועדון המתאים, בהחלט כדאי יהיה להתייחס למיקום של המועדון כי הרעיון הוא שיהיה לכולם נוח יותר להגיע.

מה עוד כדאי לבדוק לגבי המועדון?

מעבר לכך שרוב ההורים שכבר עשו בת מצווה לילדה ימליצו לכם בחום על אירוע במרכז העיר, הם גם יוכלו לתת לכם מספר עצות לגבי בחירת המועדון המתאים ביותר. העניין הוא שהיום יש הרבה מאוד מועדונים שיכולים להתאים לבת מצווה, מה שמעורר כמובן את השאלה כיצד נכון יהיה לבחור את המועדון המתאים ביותר. האם יש משמעות לשאלה עד כמה גדול המועדון? והאם העיצוב שלו צריך להיות רלוונטי? כל הפרטים האלה חשובים כי בסופו של דבר, כאשר עושים אירוע, רוצים שהוא יצליח. לכן זה בהחלט נכון לומר שאתם יכולים לעשות את הסינון הראשוני בין מספר מועדונים אפשריים בתל אביב אונליין, אך מצד שני, עדיף שבסופו של דבר גם תגיעו לראות את המועדון במו עיניכם. לא אחת קורה שהתמונות של המועדונים השונים באינטרנט נראות בצורה מסוימת ומעבירות מסר מסוים אך בסופו של דבר במציאות המועדון נראה אחרת. יתרה מכך, אם מסתדר לכם להגיע למקום כשיש בו בת מצווה של ילדה אחרת, זה עדיף. כך למעשה תוכלו להתרשם מהמקום כשיש בו אירוע, להבין איזו אווירה יש בו וגם להתרשם מבעל המקום בעבודתו בזמן אמת.

כמה עולה לשכור את המועדון לבת המצווה?

אין הורה שלא היה רוצה לראות את הילדה שלו מחייכת, שמחה וכמה שיותר מרוצה. עם זאת, האם זה באמת אומר מבחינתכם שתסכימו לשלם כל מחיר? או שאולי עדיף לכם לפנות אל כמה מנהלים של מספר מועדונים, לקבל מהם הצעות מחיר ולראות איפה זה יוצא לכם יותר זול? אין ספק שההשקעה בהשכרת המועדון היא ההוצאה הכי גדולה שיש סביב האירוע, אך זה לא אומר שאתם צריכים לחרוג מכל תקציב שעליו החלטתם מראש.

בדרך כלל כאשר מקבלים מספר הצעות מחיר מכמה מועדונים שונים ניתן להשוות ביניהן ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר, אז למה שלא תעשו זאת? מה שכן, ולמרות הרצו לחסוך, כדאי יהיה גם לשים לב לכך שכמעט תמיד מועדון שנמצא במרכז העיר יעלה יותר לעומת מועדון שממוקם בפריפריה. עוד טיפ קטן שנשמח לתת לכם הוא לבדוק על מה בדיוק אתם עומדים לשלם ומה כולל השירות. האם המחיר כולל רק את השכרת המקום לערב שלם? או שהוא כולל גם את שירותי התקליטן ואת האוכל שיוגש לילדים בזמן חגיגת בת המצווה? חשוב לברר זאת כי עדיף להימנע מהפתעות בעתיד מבחינת המחיר והעלויות.