אזיקים
אזיקיםפלאש 90

סרטון שצולם בעת מעצרו של האב מאור עקיבא החשוד כי "חטף" את בנו בן ה-8 מראה כי הוכה ע"י שוטר כששכב אזוק על הכביש, מול עיני הבן.

מעצרו של האב הוארך בערב החג, לאחר שנעצר לעיני הבן. השניים היו במכוניתו של האב. הילד ואביו אותרו בתום חיפושים שנערכו כמעט שבוע מהיום שהילד נעלם מבית אמו בגבעת אולגה ביום חמישי, 29 במרץ – יממה לפני סדר הפסח.

בעת הארכת המעצר חקר עו"ד עדי כרמלי, המייצג את האב, את נציג המשטרה. זה האחרון אישר כי ידוע למשטרה שבמהלך חודש מרץ ברח הקטין מבית האם, בגבעת אולגה, ונמצא ע"י עוברי אורח ברחוב. כמו כן, אישר כי ידוע לו כי היו מספר מקרים בהם האם גירשה את הילד מביתה.

לטענת עו"ד כרמלי, האב שהה במשך שבוע הפסח עם הבן בביתו ואצל קרובי משפחה – וניתן היה למצוא אותו בקלות אם המשטרה אכן היתה חושדת שמדובר בחטיפה. לדברי עורך הדין, האב החליט על דעת עצמו להחזיר את הבן אל אמו, ואילו זו התקשרה למשטרה – וכך נתפס האב, מתחת לבית של האמא.

נציג המשטרה טען לעומת זאת כי ערכה פעולות מודיעיניות לאיתור המקום בו הסתתר האב עם הבן. לדבריו, כאשר האב ראה שהמשטרה צרה על מקום המסתור, ניסה להימלט, והמשטרה תפסה אותו בתום מרדף.

בית המשפט לא התייחס בהחלטותיו לסרטון המראה את הכאת האבא. עו"ד כרמלי הודיע כי יפנה למחלקה לחקירות שוטרים כדי למצות את הדין עם השוטר המכה.

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה.