אוהדי בית"ר ביציע
אוהדי בית"ר ביציעצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

לכל זמן ועת. מאז עונת 2000/1 לא הצליחה בית"ר ירושלים לנצח שבעה משחקי בית ברציפות. מאז עונת 2013 לא הצליחה בני יהודה לנצח בטדי. וכך זה בדיוק נגמר הערב (ראשון) בין שתיהם - בתיקו.

הירושלמים שהגיעו אל משחקם השלישי בשבוע ימים, פתחו אותו דווקא בסערה כשמי שניצח על המקהלה והחגיגה היה עידן ורד שפתח בהרכב לראשונה מזה חמישה חודשים, מאז שחלה ונעדר לתקופה ארוכה.

בדקה העשירית קיבל ורד מסירה אדירה מיאקוב סילבסטר הסלובקי, השכיב את שוערה של בני יהודה זובאס ושחקן הגנה נוסף וגלגל מקרוב ובקלות את שערו הראשון מאז שחלה ונעדר מהמגרשים. השער הקפיץ את המוני האוהדים הירושלמים שהגיעו לדחוף את קבוצתם האהובה ואלה נהנו ממחצית קצבית אך ללא שערים נוספים בשל חוסר דיוק ופרגון יתר של החוד הקטלני של הקבוצה מירושלים.

לצערם של המקומיים מעיר הבירה, הקלישאה האומרת כי כשלא כובשים - סופגים, הוכיחה את עצמה וספק הכשלה של סאבו ברחבת שערם גרמה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים אותה בעט רועי גורדנה פנימה והשווה את התוצאה.

בדקה ה-94, ממש על סף שריקת הסיום למשחק, סחט איתי שכטר פנדל שנוי במחלוקת, אך לצערו הרב שלו, של אוהדיו הירושלמים ובעיקר של בועט הפנדל, אריק סאבו, זו הלכה לקורה ולבחוץ ובית"ר ירדה מהמשחק עם נקודה אחת ביד ושתיים בפח.

התוצאה מטיבה בעיקר עם האלופה בשנתיים האחרונות הפועל באר שבע שיכולה מחר (שני) להגדיל את הפער בפסגת הטבלה ל-6 נקודות אם תנצח את מכבי ת"א. האם באר שבע בדרך לאליפות שלישית ברציפות?

במשחק נוסף שנערך הערב במסגרת המחזור ה-29 בפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל, נפרדו גם הפועל חיפה ומכבי נתניה בתיקו 1:1, כשרק תיקו מחר ישאיר את חיפה בתמונת האליפות.