שירות מהפכני לתיירים שומרי כשרות

בנאפולי שבאיטליה, הושק הערב (ג') מוצר קולינרי מהפכני חדש בכשרות מהודרת שעתיד לפתור את הבעיה המרכזית של אנשי עסקים, תיירים ומטיילים יהודים בעולם.

מעתה, יוכלו נוסעים שומרי כשרות להזמין אוכל כשר וטעים גם למלונות "רגילים" שאינם כשרים, ברחבי אירופה.

אתר כושר בוקינג (www.kosher-booking.com) החדש, מאפשר הזמנת חדרים במלונות אירופאים כולל ארוחות ערב, בוקר וסנדוויצ'ים למשך היום, ובכך פותר למעשה את הצורך שהיה נחוץ עד כה: להביא מהארץ מזון כשר וקופסאות שימורים...

עד כה, הדרך לבלות הייתה להתארח אצל קרובי משפחה, או להגיע לנופש מאורגן שלוקח מלון שלם, מכשיר אותו ומספק ארוחות מסודרות לאורך החופשה. ברוך פדר, למד את העניין לעומקו ופיתח מוצר חדש, טעים, מגניב וכשר למהדרין: ה"כושר בוקינג".

המקבילה הרעיונית לכושר בוקינג, היא הזמנת כרטיס טיסה ברשת לכל מקום בעולם, וסימון V בשדה המסמן את המנה הכשרה בטיסה.

הפשטות בהזמנת החדרים באתר החברה, יחד עם האוכל האיכותי הממתין לאורח במקפיא המלון, מבטאים מהפכה דרמטית בהרגלי התיור של אוכלי הכשרות. הארוחה של כושר בוקינג מושקעת בנראות, בטעם, בגודל ובכל האביזרים הנלווים (ובכך, היא וודאי לא דומה לארוחה הכשרה במטוס..).

איך זה עובד?

חמש ארוחות גורמה קיימות במיזם: ארבע בשריות ואחת פרווה. בכל קופסה קיימת ארוחה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. חלק מהמנה שנדרש עבורה חימום נמצא בכיסוי כפול – המאפשר שימוש גם בתנור מטבח לא כשר במלון.

הלקוח מקבל קופסה הכוללת ארוחת ערב מכובדת מזינה ואיכותית, פלוס ארוחת בוקר ארוזה לשימוש בבוקר, ערכות מלאות של כלים חד פעמיים, ואפילו שני סנדוויצ'ים למהלך היום. העלות: פחות מ 50 יורו לקופסה.

את האוכל מכינה חברת "הרמוליס" בלונדון, תחת כשרות ארגון הכשרות המהודר "כדתיא". עד כה הצטרפו למיזם מספר בתי מלון באירופה, בשלב ההרצה כל הזמנה של חדר במלון הכולל ארוחה - איננה מאושרת מיד.

במהלך 24 שעות הבאות מטפלת החברה בקשר מול המלון, מתאמת את שינוע הארוחה ומגדירה את הלו"ז, בסיומו חוזרת אל הלקוח, מאשרת את ההזמנה ומחייבת אותו בתשלום. בתקופת ההרצה יפעל השירות ביעדים מוגבלים כמו ברצלונה, קראקוב, וורשה ולונדון.