חיילים על גבול הרצועה
חיילים על גבול הרצועהצילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (רביעי) לסרטון שבו נראים אנשי שמאל קיצוני מטרידים את חיילי צה''ל בגבול רצועת עזה ומכנים אותם ''טרוריסטים''.

''ראיתי את הדבר המקומם והאבסורדי שאנשים באים לחיילי צה"ל, שמגנים עלינו מפני כליה, וקוראים להם טרוריסטים. הם לא קוראים טרוריסטים לחמאס, שאומר בריש גלי שבכוונתו להשמיד את מדינת ישראל, כולל את המפגינים הללו – לזה הם לא קוראים טרוריסטים", אמר נתניהו.

''לחיילי צה"ל שפועלים למנוע את ההשמדה הזאת, אותם הם תוקפים. זה אבסורד שאין גדול ממנו. אני חושב שבכל יום, במיוחד ביום הזה, כולנו יודעים את התרומה הכבירה של חיילי צה"ל לביטחון ישראל ולעתיד ישראל''.

ראש הממשלה הדגיש, ''אני גאה בחיילים שלנו, וביחד עם כל שרי הממשלה אנחנו נותנים להם את כל הגיבוי הדרוש לעשות את מלאכתם הקדושה".

צילום: טוויטר רועי שרון

אתמול, כאמור, פורסם סרטון שבו נראים פעילי שמאל קיצוני מטרידים לוחמים של צה"ל בגבול רצועת עזה. אחת הפעילות מצולמת כשהיא קוראת לעבר חיילת, "את לא מתביישת בטבח אזרחי? את טרוריסטית ואני אצלם אותך".

על פי הערכות מדובר מתיעוד מהשבוע האחרון. הפעילה המטרידה ממשיכה במעשיה ואומרת לחיילים, "הנה חיילי טרור מסבירים שאנחנו צריכים להתרחק מטבח אזרחי. שלושה פיונים, חיילי טרור".

פעיל אחר אמר לחיילים, "ההורים שלכם שמחים כשאתם חוזרים אחרי הרג אזרחים? מערכת החינוך חינכה אותך להתגייס בגיל 18 בלי שכל לצבא טרור ולטבוח אזרחים חפים מפשע בעזה".