כתבה על חברת דאצ'יהאלירן אהרון

בירושלים נחנך מרכז המכירות של חברת 'דאצ'יה' למכירת כלי הרכב של החברה. הגענו לאולם התצוגה עם השקתו ושוחחנו עם דב סעדיה, מנהל המכירות הארצי של החברה, על ההחלטה להקים את המרכז הירושלמי החדש.

" בעקבות הצמיחה של דאצ'יה בשנים האחרונות גילינו את הצורך של הקהל הירושלמי לרכוש כלי רכב ברי השגה במחירים משתלמים ביותר", הוא אומר ומציין כי עד כה נאלצו לקוחות מתושבי ירושלים לנסוע מעיר מגוריהם מרחקים ארוכים על מנת לרכוש רכב מסוג 'דאצ'יה' ומעתה ואילך יוכלו לעשות זאת במתחם החדש שנפתח ובו כל דגמי 'דאצ'יה'.

להזמנת אחד מדגמי דאצ'יה לחצו כאן

"המחירים קבועים לאורך כל השנה. כל לקוח שיגיע ירכוש רכב עם התמורה הטובה ביותר לכסף שלו במחיר המשתלם ביותר", מבטיח סעדיה המציין כי בדיקות שנערכו גם בענפים מקבילים מלמדות כי הציבור מעוניין להרכיב את חבילת המוצר בהתאם ליכולותיו הכלכליות. כך בענף התעופה שבו קיים מחיר בסיס זול ועליו ניתן להוסיף שירותים ותוספות תמורת תמחור מתאים. "בסופו של דבר הקהל בוחר לקבל את ההצעה הטובה ביותר בתמורה לכסף שלו".

לדבריו היעד שאותו הציבה החברה היא עמידה בשאיפת הלקוח הישראלי לשלם פחות ולקבל יותר. "אנחנו מספקים ללקוח מוצרים מאוד מתקדמים, אמינים, עם שירות יוצא דופן. בדאצ'יה יכול לרכוש בפעם אחת את הרכב, לבחור את האביזרים שהוא רוצה שיהיו ברכב, לבחור ביטוח ומימון ובתוך שעה לצאת עם האוטו".

על המגוון בדגמי כלי הרכב שאותם מציגה החברה אומר סעדיה: "היצרן מאוד קשוב לדרישות של הלקוחות שלו והשיק לנו הרבה דגמים שמתאימים לכל קהלי היעד". בהקשר זה הוא מזכיר כלי רכב המותאמים לקהל הצעיר הרוצה רכב שנראה טוב במחיר מוזל, רכב משפחתי המותאם גם לנסיעה עירונית וגם לנסיעת שטח בסיסית, רכב 4X4 מותאמי שטח ורכבי משפחה ובהם שבעה מקומות במחיר של כ-105 אלף שקלים.

את דבריו חותם סעדיה בהזמנת כל אדם, בעל עסק או חייל, צעיר או מבוגר, להגיע לאולם התצוגה החדש, להציג את דרישותיו מהרכב שלו ולקבל הצעה המותאמת בדיוק לו עצמו.

להזמנת אחד מדגמי דאצ'יה לחצו כאן