במפגש ביניהן בעונה שעברה
במפגש ביניהן בעונה שעברהצילום: מיכה קיזנר, האתר הרשמי של מכבי חיפה

לוקח אחריות. לאחר 8 שנים בצוות המועדון הירוק של חיפה, הודיע הערב (ראשון) עופר רחימי, מאמנה של מכבי חיפה כי הוא מתפטר מתפקידו ומחזיר את המפתחות לאור מצבה המקצועי של הקבוצה.

רחימי, נחשב בעיניי רבים כאחד ממאמני העתיד של הכדורסל הישראלי כשהביא את חיפה למעמדים גדולים וסחף אותה לגמר הפיינל-פור של הליגה הישראלית בשנה שעברה ואף זכה איתה כעוזר מאמן באליפות ההיסטורית, למרות תקציבים צנועים ושחקנים אלמונים.

הערב, לאחר הפסד נוסף, הפעם בתוצאה 87:77 בבית להפועל ת"א, במה שהיה ההפסד השישי בשבעת משחקיהם האחרונים, הודיע רחימי כי הוא לוקח אחריות על המצב הקשה של הקבוצה שתקועה עמוק בתחתית טבלת ליגת העל שבכדורסל וכי הוא מתפטר מתפקידו.

הירוקים אמנם הפסידו "רק" בעשר נקודות הפרש, אך למעשה היו רחוקים רוב המשחק מהיריבה מת"א, ובתוספת לניצחון של היריבה לתחתית מנהריה, חיפה קרובה מתמיד לירידה אל הליגה השניה בסיום העונ הקרובה.

ממועדון הכדורסל של מכבי חיפה נמסר כי "עופר רחימי מודיע על התפטרותו מתפקידו כמאמן הראשי של מועדון הכדורסל של מכבי חיפה ומסיים את תפקידו". לדברי המועדון החיפאי, מחליף לרחימי ימונה בימים הקרובים.

"עופר ואני שוחחנו לאחר המשחק ואני קיבלתי את החלטתו לסיים את תפקידו עוד הערב", אמר ג'ף רוזן שהוסיף, "עופר שירת את הקבוצה נאמנה והוא מקצוען אמיתי. לאורך השנים עופר היה חלק בלתי נפרד ממכבי חיפה ואני מאחל לו רק טוב בעתיד".