פקקים?
פקקים?צילום: יח"צ

אם זה בשעות הבוקר כאשר כל עם ישראל יוצא לעבודה ואם זה לקראת ערב כאשר כל אלו נעים שוב במסלול ההפוך.

בכל אותן השעות אנחנו כבר יודעים כי יהיה עלינו להתאזר בסבלנות ולנסוע בסבלנות עד שנצליח לבסוף להגיע אל יעדנו. אך האמת היא שהדבר נכון רק לבעלי הרכב או לנוסעים בתחבורה הציבורית. כי יש היום אפשרות להיחלץ מהפקקים ולהגיע במהירות רבה לכל מקום. מה הפלא? מהו כלי הקסם אשר יאפשר לנו את הדבר? הכירו את האופניים החשמליים!

יש שעות ביום אשר בהם הכבישים עמוסים בטירוף. כל מי שיוצא לדרך יודע כי גם אם הוא ממהר וגם אם אין לו סבלנות לשבת בפקקים ולחכות דקות ארוכת ברמזורים – לא תהיה לו ברירה. זה המצב בכבישים בשעות הללו.

אך כיום יש כאלה שדווקא מצאו פתרון והם מצליחים להגיע במהירות וביעילות אל יעדם מבלי לבזבז זמן מיותר. איך הם עושים את הדבר? האם המכונית שלהם זכתה בכנפיים והיא מצליחה להתרומם באוויר ולעקוף את כולם? אז האמת היא שלא חייבים כנפיים בכדי להגיע מהר אל היעד. אופניים חשמליים – זה הקסם! כלי רכב מהיר, צר, קומפקטי שמצליח לתמרן בין המכוניות ולהיחלץ מכל הפקקים. עם אופניים חשמליים – לא מאחרים לשום מקום!

אופניים חשמליים – מגיעים לכל מקום בזמן!

כאשר אנחנו בוחרים לנוע על הכביש באמצעות אופניים חשמליים אנחנו פטורים מלעמוד בפקקים או לחכות זמן רב ברמזורים. אנחנו יכולים בקלות להגיע לראש התור בנהיגה זהירה ובטוחה בצדי הדרכים וכך אנחנו למעשה מצליחים להגיע במהירות רבה אך יעדנו.

אופניים חשמליים – לא קשה למצוא חניה

בעיה קשה נוספת אשר ממנה סובלים הנוסעים בכלי הרכב הפרטיים – זוהי משימת חיפוש חניה לרכב. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו נוסעים סביב עצמנו משך שעה ארוכה בכדי למצוא מקום טוב וחוקי כדי להחנות בו את המכונית שלנו.

האופניים החשמליות פוטרות אותנו גם מהסעיף הזה. קל מאוד למצוא מעקה או סורג אשר אליו נוכל לחבר את האופניים.

אופניים חשמליים – לא מאחרים לעבודה ומגיעים לכל מקום בזמן!