קוסטדינוב הערב מול קריית שמונה
קוסטדינוב הערב מול קריית שמונהצילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר. אחרי שהצליחה לחבר שני ניצחונות לראשונה העונה, במחזור שעבר, חזרה הערב (מוצאי שבת) מכבי חיפה לסורה כשהפסידה בפעם ה-15 העונה.

חיפה שאירחה באצטדיונה הביתי, אצטדיון סמי עופר, את הפועל קריית שמונה יכולה הייתה לעקוף אותה בטבלת ליגת העל שבכדורגל לראשונה מאז המחזור ה-10, סיפקה משחק חלש נוסף שעלה לה בהפסד 2:1 ביתי.

מלבד העובדה כי ארבעה מחזורים לסיום העונה חיפה רחוקה הפסד אחד בלבד משיא ההפסדים שלהם מעונת 1973/4, עונת הירידה שלהם לליגת המשנה, זו גם עדיין לא הצליחה לצבור רצף של שלושה ניצחונות כבר שנתיים רצופות, מאז הפלייאוף העליון בעונת 2015/16.

עידו דוידוב עם שער בדקה ה-40 ואיסמעיל ריאן בדקה ה-70 כבשו לזכות קריית שמונה, ואופיר מזרחי, שחקנה של קריית שמונה לשעבר רק צימק בדקה ה-88, במה שאפילו לא היה קרוב להמתיק את הגלולה המרה עבור האוהדים הרבים שנכחו באצטדיון שבסיום שרקו שריקות בוז רמות לעבר שחקניהם. למזלה של חיפה, זו כבר הבטיחה את הישרדותם בליגת העל עונה נוספת. עכשיו רק נותר להם לסיים את העונה כמה שיותר מהר בניסיון שבעונה הבאה הדברים ייראו אחרת לגמרי.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל שבכדורגל והפלייאוף התחתון, ניצחה הפועל עכו את מכבי פתח תקווה גם כן בתוצאה 1:2, והשאירה לעצמה סיכוי קלוש עדיין לשרוד בליגה הבכירה כנגד כל הסיכויים.

ניצחון של אשדוד על אשקלון ביום ראשון הקרוב, יוריד בכל מקרה את עכו לליגת המשנה כבר אחרי עונה אחת, ויחזיר לשם גם את אשקלון.