אוהדי סכנין, אילוסטרציה
אוהדי סכנין, אילוסטרציהפלאש 90

יממה לאחר שדיווחנו כאן בערוץ 7 על שריקות הבוז שנשמעו במהלך דקת הדומיה לזכר עשרת הנספים באסון השיטפון בנחל צפית שבערבה, בקבוצת הכדורגל של בני סכנין מגיבים לדברים באופן מלא.

"אתמול נערכה בדוחא דקת דומיה לזכר הנספים בשיטפון בדרום, קהל האוהדים נתן את כל כבודו ועמד בלב כאוב לזכר הנספים. כ-250 ילדי בית ספר בגילאי 5-7 אשר הוזמנו לצפות במשחק ורובם ישבו ביציע הדרומי, לא עמדו בזמן דקת הדומייה כי הסיטואציה לא הייתה מובנת להם והכרוז דיבר בשפה העברית.

הם לא הבינו את המתרחש. דוח המשקיף של ההתאחדות, דוח השופט המרכזי ומצלמות הטלוויזיה, לא העלו, לא הראו ולא ציינו שום רבב או קריאות 'בוז'. מועדון בני סכנין מאמין בלב מלא שמי שמתאמץ לשסע את החברה הישראלית, על כל גווניה ובמיוחד ברגעי כאב אמיתי אשר נגע ללבבות כולנו, לא יצליח במזימותיו ולא יצליח לגנוב את דעת הקהל הישראלי. ליבנו עם משפחות הנספים".

במנהלת הליגות הוסיפו, "מבדיקות מקיפות שנערכו, ובכלל זאת צילום המשחק, דו"ח השופט ושיחה עם גורמים אשר נכחו במגרש (ובכלל זאת נציגי קבוצת הפועל רעננה) לא נמצאה כל אינדיקציה לקריאות בוז ולא כל שכן ל"התנהגות פרועה ומשולחת רסן", או הבעת שמחה במהלך דקת הדומיה לזכרם של נספי השטפונות (אשר בינם גם אזרחים שאינם יהודים)".

"לפי המידע שברשותנו האוהדים במגרש כיבדו את דקת הדומיה למעט קבוצה קטנה של ילדי בית ספר אשר עקב חוסר הבנה לא נעמדה לזכר הנספים אך וודאי שלא התפרעה או פצחה בקריאות כלשהן".