מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בבית אל: "נמשיך לבנות ולחזק את בית אל"

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, חגי רזניק, סייר היום (שני) ביישוב בית אל ופגש קבלנים ויזמים שהגיעו לבחון השתתפות במכרז לבניית 300 יחידות הדיור ביישוב.

במהלך פגישה עם ראש מועצת בית אל, שי אלון, סיפר רזניק לערוץ 7 על ההתעניינות הגדולה בפרוייקט. "סוף סוף אנחנו על המסילה ואנחנו יוצאים לשיווק בבית אל וזאת חגיגה גדולה. אני בטוח שנצליח במעלה הדרך, נמשיך ונבנה ונחזק את בית אל. בית אל חשובה באופן אישי לשר גלנט ואנחנו פה כדי לעקוב ולבצע ולראות שהדברים מתרחשים כמו שצריך".

תוך כמה זמן נראה דיירים בבניינים?

"תוך תקופה קצרה נשלים את ההליכים ונצא להליך שיווק. אני מקווה שבקרוב כבר נראה את הילדים בגני הילדים ובמעונות", אמר מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון.

ראש המועצה אלון שיבח את מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ואת העובדים במשרד. "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. בלי השותפות של משרד השיכון בהובלת השר והמנכ"ל זה לא היה קורה. היום ראינו את התוצאות - סיור קבלנים".

"זה אירוע היסטורי לבית אל", הכריז ראש המועצה, "בפעם הראשונה אחרי 40 שנה, משרד הבינוי והשיכון מגיע לבית אל ויש הסכם פיתוח, הסכם גג לבית אל. פיתוח מרהיב, בניינים ברמת גימור גבוהה מאוד ויזמים מהשורה הראשונה באזור ירושלים".