הגרסה היהודית לדספסיטו שהפיק עמרם אדר, גרסה שמשגעת את העולם היהודי, ושאף משמשת ככלי ללימודי עברית באוסטרליה, מקבלת ליווי של הרכב המכביטס המצוין, עמרם אדר עושה זאת שוב ובגדול.

דספסיטו, הוא אחד הלהיטים הבולטים בשנה האחרונה, גרסת המקור ביוטיוב חצתה את מספר הצפיות העצום: 5.66 מיליארד צפיות.

הגרסה היהודית של עמרם אדר ממיאמי, מופיעה באלבומו השני "אין עוד מלבדו". מילות השיר המחזקות, מושרות בבתי ספר יהודיים, כסוג של שיעור אופטימיות בעברית. עמרם פנה לבתי ספר יהודיים ברחבי העולם, כולל מקומות כמו; ברזיל, דרום אמריקה, ארגנטינה, אוסטרליה ועוד. ושם לומדים הילדים את מילות השיר כמעט כחלק מתוכנית הלימודים. דספסיטו היהודי מזוהה היום עם עמרם אדר, מה שהופך אותו לזמר מבוקש עוד יותר באירועים יהודיים ביבשת ומחוצה לה . בכל שבוע הוא יוצא למיקום אחר בעולם כדי להפיץ את המסר החיובי הזה.

לאחרונה, הקליט הרכב הווקאל המצוין מכביטס את דספסיטו, עם המילים המחזקות שהופיעו באלבום השני של עמרם אדר. בגרסה זאת אף מתארח עמרם לסולו. את המילים כתב איציק שמולי, וכך, השלושה משלבים כוחות לייצר להיט ווקאלי שאפשר וכיף לשמוע גם מחוץ לימי העומר ובין המצרים.

תכל'ס, שווה להפנים וליישם את המסר שעולה מהשיר: "לקחת את הדברים לאט ולהאט באמצעות האמונה את כל מה שלחוץ"

אם אתה מרגיש שאתה כל הזמן רוצה / להספיק הכל פשוט תזכור / כי הכל כתוב מלמעלה אז תנסה / סמוך על הבורא הכל יכול / שוב, יש תנועה בדרך אל העבודה / אתה רץ לא לאחר אל הפגישה / ואולי מרגיש שכל יום כמו מרוץ פה / גם, גם אם אתה קצת מתוסכל / ונראה לך שזהו המזל / בטח בשם ותאמין בו / דספסיטו קח את החיים שלך בדספסיטו / כל דבר בזמן שלו יבוא קרידו / וכל עכבה זה טוב רק תאמין בו / לאן כולם רצים לאן? תגידו? / ת'רגל מהגז תורידו, החיים יפים תביטו / לאן כולם ממהרים לאן תגידו / ת'רגל מהגז תורידו החיים יפים תביטו ....