מטבחים
מטבחיםצילום: יח"צ

עכשיו, הגיע הזמן שהטכנולוגיה והעיצובים החדישים יגיעו גם למטבח שלכם! תכירו את המטבח המודרני החדש.

המציאות שלנו משתנה כל הזמן, אנו מתקדמים, מחדשים וחיים בצורה שונה משחיו הורינו. עלייה ברמת החיים וביכולות הטכנולוגיות, המודעות הגוברת לתחומי עיצוב הפנים והכמיהה ליצירת ייחודיות, הם שהולידו את עיצוב המטבח המודרני.

מהם מטבחים מודרניים? ובכן, הם מטבחים מעוצבים ויוקרתיים, חדשני, בעל מראה הייטקיסטיים עכשווי הכולל מגוון מאפיינים מתקדמים, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית. רוצים לצור מטבח מודרני גם אצלכם? הנה מה שאתם צריכים לדעת.

מאפיין ראשון – עיצוב שלא נראה כמותו

המאפיין הראשון שתופס את העין במטבח מודרני הייטקיסטי הוא העיצוב המוקפד, הצבעי המיוחדים, הקווים הישרים והמראה המרשים שהוא מעניק לחלל. הצבעים המאופיינים עם מטבחים מודרניים לרוב יהיו בצבעים אחידים ולא צעקניים כגון גווני הניקל, אפורים, חאקי.

העיצוב יהיה ללא טקסטורות או עיטורים מיוחדים, שכן הקווים החלקים הם חלק מרכזי בעיצוב המטבח המודרני שלכם.

חומרי הגלם

לאחר שהתרשמנו מהמראה היוקרתי, הגיע הזמן להסתכל אל תוך הקנקן ולהבין שבמטבח יוקרתי אין פשרות על חומרי הגלם. חשוב לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר, האיכותיים ביותר, והחדשניים ביותר. כאלו שבעבר לא נעשה בהם שימוש במטבחים אבל היום זה ברור שהם שם כדי להישאר כגון אלומיניום או זכוכית הנחשבים לשיא הקדמה בתחום.

החידושים שטובים עבורכם

ובסופו של דבר, המטבח המודרני נקרא כך, כי הוא באמת כזה וניתן למצוא בו את כל החידושים החל מקולטי אדים משוכללים, ברזי טאצ', מנגנונים נשלפים מוצרי פרזול שקטים, מכשירי החשמל חדישים ועוד אלמנטים שניתן למצוא אצלנו בתותחני. כי הם שהופכים את השהות במטבח למיטבית, פונקציונלית בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.