ארונות הזזה
ארונות הזזהצילום: יח"צ

הם מגובשים בצבעים בהירים, אך זה לא הכל: הם מסוגלים לתת תשובה מכרעת גם לעיצוב הגראפי בבית. אם עד עכשיו תמונות ואריגים ממוסגרים עשו את העבודה הזו, כעת על זכוכית הארון בדלת הקדמית ניתן להטביע תמונה מודפסת בסובלימציה. חנויות ארונות הזזה מציגות ללקוחות ארונות בהתאמה אישית מקטלוג אשר מדגים כיצד הם נראים.

בחרו את מספר הדלתות הרצוי בארון

על פי רוב, סוגי ארונות הזזה מתחלקים ל- 2 דלתות ול- 3 דלתות. ארונות הזזה 2 דלתות מכילים דלת עם תא אחד ודלת עם תא שני, כאשר ניתן לחשוף או את תא ימין על ידי הזזה כל הדלתות לשמאל או את תא שמאל על ידי הזזת כעל הדלתות לימין. ניתן גם לסגור הרמטית ארונות הזזה באמצעות גרירת הדלתות לכיוונים מנוגדים. ארונות אלו טובים לנערים, ילדים מתבגרים, מבוגרים עם מעט ביגוד, רווקים ואפילו זוגות בהתהוות, בתחילת הדרך. לעומת זאת, עבור משפחות וזוגות מנוסים אנו ממליצים לבחור ארונות הזזה 3 דלתות וליהנות מתא אחסון נוסף. מומלץ להוסיף גם מגירות לגרביים למטה, או לדאוג שיותקן תא גרביים בתוך הארון.

בחרו את עיצוב הארון

ארונות בהתאמה אישית ניתן לגבש על ידי בחירת עיצובם. הדבר ניכר בעיקר כשמדובר על ארונות הזזה, משום שאז אפשרויות בחירת העיצוב אינן מעטות בכלל: ניתן לבחור ארון מראה שלם על כל הדלתות, ארון מראה חלקי על דלתות בודדות ממנו, ארון השתקפות שאינו מראה אלא זגוגית בוהקת בצבעים, ארון תמונה עם זכוכית שמציגה תמונה מוחשית, ארון גרפיקה, ואפילו ארון עם ציוד עבודת יד של אומן מפורסם. הבחירה היא באמת מורכבת ובאמת לא קלה. מומלץ להתייעץ עם מומחה ארונות בהתאמה אישית מטעם בית אומנות העץ. או פשוט התבוננו בארונות, גבשו יצירת אומנות שאתם מתחברים אליה ברמה המנטלית, אבל חשבו גם על טובתו של החדר, השילוב שלה הצבעים של הארון שאתם רוצים – עם תכולתך החדר, כולל עם רכיביה הקטנים ביותר כמו גופי התאורה וידיות הפרזול של רכיבי האחסון הקיימים בו. רק בחירת עיצוב כזו תוכל להבטיח לכם ארונות הזזה מותאמים לחדרים.