גני אירועים
גני אירועיםצילום: יח"צ

כאשר אירוע נבנה בהתאמה אישית למה שאתם צריכים ומוּבל על ידי חברת הפקות מנוסה, אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם בידיים הטובות ביותר בתחום. כאשר גני אירועים בשרון מפוארים, ומעוצבים בסטנדרט גבוה – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאירוע יהיה חלום שיתגשם.

מומלץ לבחור חברת הפקות מנוסה לתכנון האירוע

למזלכם, הבחירה קלה מאד משום שכאשר מדובר על גן אירועים בשרון, הצוות נערך לקראתכם, מגובש במיטב ניסיון ההפקה, ועושה הכלב שבל שהאירוע ייצא לפועל באופן מיטבי. חברת ההפקות מספקת לכם תקליטן, חברת קייטרינג וצלם אירועים שיעשה גם מגנטים על קיר עומד. חברת הפקות בסטנדרט כזה תשרת אתכם ותלווה כל אירוע באופן מיטבי: חתונה, בר ובת מצווה, ברית מלה, בריתה, אירוע פרטי, ועוד.

מומלץ לבחון את כל השירותים שאתם צפויים לקבל בגני האירועים

כאשר אתם חוגגים בגני אירועים בשרון, אנו ממליצים לשים לב לפרטים הבאים:

קייטרינג – ודאו כי הכשרות תואמת את הסטנדרטים שציפיתם להם, ואם לא, בדקו אפשרות לשנות אותה. אולמות אירועים בשרון במקומות שונים מאפשרים ללקוחות להתאים לעצמם את סוג הכשרות: בדצ, לדנאו, חב"ד, וכד'. מומלץ לעבור היטב גם על התפריט עצמו ולבחור במנות שמוגדרות מועדפות עבורכם.

תאורה ותפאורה – בדקו שכל רכיב חיצוני אלקטרוני ואחר מונח לשביעות רצונכם, השולחנות ערוכים על פי הזמנתכם ותאורת גן אירועים בשרון מעוצבת על פי התכנון שלכם. רק גני אירועים בשרון המבוססים על תפאורת בוטיק שתמצא חן בעיניכם יוכלו לשמש לכם כמקום לחגוג בו אירוע.

תקליטנות – ודאו כי התקליטן נעזר ברשימת השמעה שהנחיתם אותו לפיה, וכי יש לו גם שליטה במערכת ההגברה, שתווסת על פי הצרכים שלכם, בהתאם לסילבוס האירוע.

אלמנט חדשני לבר/בת מצווה – שירות חדש ומדהים הוא לרכוש עיצוב מקורי וישראלי של אלבום בר מצווה.

שונות – כל שירות שמעורב באירוע שלכם, החל מצלמים ועד תסריטאי וידאו, החל ממופיעים שונים ועד אנשי אטרקציות לאירועים – צריך להיבחר על פי תכנון שלכם. מומלץ להיעזר בחברת ההפקות שתסייע לכם לבחור את ספקי השירות הטובים ביותר בכל תחום.

הכנת האירוע בפועל

אנו ממליצים להשקיע מחשבה בהזמנות אשר יופקו עבורו. אנו ממליצים להשקיע בהטבעת הכתובת של גן או אולם אירועים בשרון, ואספקת קוד QR לניווט אלקטרוני, בצירוף מפה רגילה. מומלץ לתבל את ההזמנה במילים חמות המדרבנות את הקהל שלכם להגיע, ולשלוח אותה בכל האמצעים: דואר, אמייל, ורשתות חברתיות. כמו כן, אנו ממליצים להגיע לאירוע כמה שעות לפני פתיחתו, לוודא עם ההפקה שהכל עומד כמו שצריך ומוכן לשרת אתכם באירוע שעתיד לקרות בקרוב. צוותי קבלת הפנים מטעם גן אירועים בשרון יעמדו ברחבות הכניסה ויסייעו להכווין את הקהל הנכנס למושביו ולרחבות הריקודים הרלוונטיות. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם אירוע מתוכנן היטב, אשר ייצא לפועל כמתוכנן.

המאמר נכתב באדיבות גן הטרסה