אוהדי באר שבע בטדי
אוהדי באר שבע בטדיצילום: פלאש 90

אופי של אלופה. כדי לזכות באליפות, ידוע שצריך הרבה יותר מיכולת. דווקא במשחק העונה הוכיחה הפועל באר שבע שהיא ראויה יותר מכל לאליפות העונה כשהפכה פיגור לניצחון גדול.

מה לא עבר על הפועל באר שבע העונה? הבלם המרכזי גמר את העונה, הבלם השני נטל חומרים אסורים וספג השעיה והחלוץ המרכזי כמעט ומת במהלך אימון הקבוצה.

למרות הכל, הפועל באר שבע תהיה אלופת ליגת העל שבכדורגל בפעם השלישית ברציפות. אמנם נותרו עוד 9 נקודות בקופה והמרחק של באר שבע מבית"ר עומד על 8 נקודות, אך רק נס גדול יביא את האליפות לבירה ולא לבירת הנגב.

17 משחקים רצופים לא הצליחה בית"ר ירושלים לנצח את הדרומיים מבירת הנגב. אחרי משחק נוסף, הערב (מוצאי שבת) באצטדיון טדי שבבירה הרצף הוארך במשחק נוסף כשבאר שבע הצליחה למחוק פיגור בדרך לתבוסה.

חן עזרא פתח את מסכת השערים של בית"ר עם שער מפתיע בדקה ה-22 ובית"ר הייתה נראית כמו מישהי שמסוגלת לנצח סוף סוף את באר שבע אחרי חמש שנים. אך במחצית השנייה עלתה באר שבע אחרת לגמרי ובתוך 6 דקות הצליחה להפוך את התוצאה. מרגע זה ואילך רק קבוצה אחת הייתה על כר הדשא - האלופה מבאר שבע, שניצלה טעויות בהגנת בית"ר כדי לתקוע את המסמר האחרון בארון של הירושלמים שחלמו על מהפך בטבלת ליגת העל שבכדורגל רגע לפני סיום העונה. באר שבע ניצחה את בית"ר בתוצאה 1:4.

כעת צריכים הירושלמים לקום מהר מהקרשים כי בעוד ארבעה ימים מחכה להם משחק נוסף על תואר - גמר גביע המדינה בכדורגל שיתקיים ביום רביעי הקרוב באצטדיונם הביתי, אצטדיון טדי שבבירה.

בית"ר אמנם ככל הנראה לא תזכה באליפות, אבל מי הימר עליה שתגיע למקום השני בתחילת העונה?

תוצאות יתר המשחקים שהתקיימו הערב במסגרת ליגת העל שבכדורגל:

קריית שמונה - הפועל עכו 0:4, הפועל חיפה - בני יהודה 1:2, בני סכנין - מכבי חיפה 1:1.