קידום
קידוםצילום:pixabay

לא בשלטי חוצות ובפרסומות יקרות ערך באמצעי התקשורת ההמוניים- הרדיו והטלוויזיה המסחרית, אלא להתפרסם דרך אתרי האינטרנט ובפרט דרך מנועי החיפוש.

כיצד ניתן לפרסם בדרך כזאת? אז פה ניתן לדבר על התהליך שנקרא- קידום אתרים. תהליך זה יכול להתאים דווקא גם לעסקים הקטנים בעלי התקציב השיווקי המוגבל והדל ובמיוחד כאשר מדובר בתהליך של קידום אתרים אורגני ולא ממומן. הרי שפוטנציאל העסק הגלום גם בחברות הקטנות עשוי לצוף ולהתגלות לנוכח תהליך של קידום אתרים שנעשה בידי נותן שירות מקצוען ועתיר ידע.

למי לפנות בתחום קידום אתרים? מקדם האתרים חייב להיות מקצוען ולא חובבן, שכן הסיכוי המשמעותי ביותר של גילום היכולת הכלכלית והתנועה השיווקית של העסק כולו יהוו בסיס משמעותי ויתרון שלו. תוצאות עבודתו של איש קידום האתרים בהחלט יכולות להתגלות רק כעבור פרק זמן, ולכן בהחלט יש צורך להתאזר בסבלנות ובנחישות על מנת להמשיך ולעמול על קידום אתרים גם בימים ובחודשים הראשונים, כי התוצאות שמניב קידום האתרים יהיו בסופו של דבר שוות כל רגע של המתנה.

כיצד עובד איש קידום האתרים? באמצעות בחירת ביטויים מסוימים ומילות קוד משמעותיות המשומשות על ידי קהל הגולשים כמילות חיפוש במנועי החיפוש של רשת האינטרנט.

בנוסף, על ידי בחירה נכונה ונבונה של מילים יוכל מקדם האתרים למצוא את הדרך השיווקית ביותר לקדם את אתר העסק או החברה הרלוונטיים – כך שהוא יוכל להימצא בסופו של דבר ולהופיע במיקום מתקדם ותחרותי יותר ביחס לאתרים מתחרים.

זכרו, כי רוב רובם של משתמשי הרשת הם בעצם קהל גולשים ממוצע שמשתמש במנוע החיפוש לרוב של גוגל על מנת להגיע לאתר המבוקש עבורו באמצעות הקשה של מילות החיפוש הרלוונטיות.

לכן, ככל שמיקומו של אתר העסק או החברה יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש- כך הוא יהיה אטרקטיבי יותר וייחשב כממותג יוקרתי ומבוקש, אמין ורווחי. רוב הגולשים ייכנסו אליו ממילא בגלל מרכיבים אלו וכך הגלגל יחזור- האתר יהיה עוד יותר מבוקש, יצליח יותר ויקבל כניסות רבות עוד יותר של ציבור הגולשים...