חלונות בלגיים
חלונות בלגייםצילום: יח"צ

בשונה מהעבר, חלונות בלגיים בשילוב אלומיניום מאפשרים לכל דייר לבחור את הדקורציה הייחודית לו. בעוד פעם, פרופיל אלומיניום הצריך את צבע האלומיניום האפור-מטאלי, כיום הצבע אינו מהווה הגבלה הודות לטכניקות הצביעה החדישות במפעלי הייצור. כיום, נין להשתמש בפרופיל אלומיניום גם בעת עיצוב בתים בעלי סגנון עתיק או וינטאג' המבוססים על צבעי עץ.

חלונות אלומיניום – ליהנות ממקסימום עמידות ומעיצוב מותאם אישית

חלונות אלומיניום יכולים להשתלב הן בבית מודרני והן בבית העתיק. לחלונות האלומיניום חסינות כמעט מלאה מחלודה, והם נשארים עמידים וכמו-חדשים למשך שנים רבות מאד. כפרופיל חיצוני, מספק האלומיניום הגנה מושלמת לביתכם, בשל בלאי אטי וכושר שרידות גבוה גם כשתנאי מזג האוויר קשים מאד.

פרופיל מעוצב בהתאמה אישית

בואו לעצב את חלונות האלומיניום שלכם אצל המומחים. בחנות המתמחה בפרופיל הבלגי תוכלו לבחור את נוסח העיצוב הייחודי והמושלם עבורכם. בואו להתחדש בחלון עמיד ומעוצב כאחד, אשר יספק לבית שלכם את כל ההוד והיוקרה שהוא זקוק לה.

מתלבטים? זכרו כי צבע וצורת הפרופיל שלכם הם תולדה של החלטות בעיצוב הבית

בשל כך שאת ההחלטות לגבי סגנון וצביון העיצוב הביתי מקבלים בתחילת תהליך הכניסה למשכנכם, בחירת הצבע והצורה של חלונות בלגיים נעשית בדרך כלל במועד זה. על פי רוב, מי שבחרו להתרכז בצביון ביתי כפרי, ידגישו את האלמנט העגול או הגלילי בפרופיל, וזאת בשונה מצביון בורגני המתבסס על פרופילים מלבניים. פרופילים בעלי צבעים חמים כמו חום או כתום/צהוב יבטאו בדרך כלל סגנון עיצוב עתיק/וינטאג', בעוד סגנון עיצוב מודרני יתבסס על הצבעים הקרים כמו לבן, שמנת, שלג, אופווייט, ואפילו תכלת וכחול.

איירון דיזיין – עולם עיצובים מושלם לחלון הבלגי שלכם

בחברת איירון דיזיין תוכלו למצוא מבחר דגמים עשיר של חלונות בלגיים מאלומיניום. איירון דיזיין חלונות בלגיים הנה חברת בוטיק המתמחה בייעוץ ללקוחות לקראת בחירת חלונות אלומיניום, מכירתם והתקנתם בבית. החברה מתחילה את עבודתה בבי הלקוח, שם מתאימים דגמים אפשריים לחלון, ולאחר מכן יכול הלקוח לגשת לחנות או לאתר האינטרנט ולבחור דגם מבין אלו האפשריים. בסוף, בוחר הלקוח עיצוב לפרופיל של הדגם הנבחר.